اجرای پویش مردمی «با قرآن با حسین (ع)» در ماه محرم و صفر توسط کانون «منتظران ظهور» کازرون

شفیعی از اجرای پویش مردمی «با قرآن با حسین (ع)» در ماه محرم و صفر توسط کانون «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری و عزاداری سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز،  گفت: همزمان با آغاز ماه عزای سید و سالار شهیدان، پویش مردمی «با قرآن با حسین (ع)» توسط کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون افزود: حرکت اباعبدالله الحسین (ع) و قیام عاشورا نشات گرفته از فرهنگ ناب قرآن است و انس با قرآن باعث حرکت در صراط مستقیم و تصحیح مسیر حرکت انسان می ‌شود.

وی با اشاره به اینکه پویش ختم قرآن کریم به نیت سلامتی امام زمان (عج) و هدیه به روح مطهر سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش در ماههای محرم و صفر برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این پویش عهد می بندند تا با تاسی به سیدالشهدا روزانه یک صفحه از کلام الله مجید را قرائت کرده و ثواب آن را به روح آن حضرت و شهدای کربلا هدیه دهند.

شفیعی با اشاره به اینکه ارتباط قلبی با قرآن کریم از توصیه‌های اهل بیت (ع) است و آن‌ها ما را به تمسک به قرآن هدایت می‌کردند، تصریح کرد: قرآن کریم در واقع جهت‌دهنده سبک زندگی اسلامی است و به هر میزان که ایمان و معنویت با عمل به مبانی و دستورات قرآنی افزایش پیدا کند، شاهد رونق سبک زندگی قرآنی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در صورت اعلام حضور، نام و نام خانوادگی خود را به سامانه پيام کوتاه 6600071428 ارسال کنند، گفت: به منظور قدرشناسی از اقدام شایسته شما و به جهت تبرک به سه نفر از برادران و سه نفر از خواهران که در این پویش شرکت کرده اند، به قید قرعه جوایزی اعطا خواهد شد.

کد خبر 1084310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha