واکسن کرونا تاکنون به ۱۷ هزار نفر در آران و بیدگل تزریق شده است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از تزریق واکسن کرونا به ۱۷ هزار نفر در این شهرستان خبر داد.

دکتر اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: تاکنون ۱۷ هزار نفر از جمعیت بالای ۱۸ سال شهرستان آران و بیدگل واکسن دریافت کرده اند که ۲۲ در صد جامعه هدف این شهرستان را شامل می شود.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود:  طبق برنامه‌ریزی‌ های انجام گرفته، تزریق واکسن کرونا به طور روزانه و بدون هیچ ازدحامی برای جامعه هدف انجام می‌شود.

 

بایبوردی ادامه داد: طبق تست‌ های انجام گرفته سریع و پی. سی. آر در مراکز درمانی، طی روزهای اخیر میزان مبتلایان کرونا در سطح شهرستان آران و بیدگل رو به افزایش بوده است.

 

فرماندار آران و بیدگل افزود: طی یک هفته اخیر به دلیل افزایش مبتلایان به کرونا در این شهرستان، تمام تخت‌ های فعال بیمارستان سیدالشهدا (ع) پر شده است و ظرفیت پذیرش بیمار جدید وجود ندارد.

 

بایبوری با بیان اینکه میزان سرایت کرونا دلتا چند برابر بیشتر است، گفت: امید است شهروندان آران و بیدگل با رعایت شیوه‌ نامه‌ های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به صورت جدی و عدم حضور در مراکز پرجمعیت به ویژه در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از گسترش این بیماری جلوگیری کنند تا بتوانیم از پیک جدید عبور کنیم./

کد خبر 1084413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha