تشییع پیکر سردار حاج رضا فرزانه در شهرک شهید محلاتی

پیکر شهید حاج رضا فرزانه که پس از شش سال مفقودی اول محرم امسال در سوریه شناسایی شد، امروز با حضور همرزمان و دوستدارانش تشییع گردید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پیکر شهید حاج رضا فرزانه که پس از شش سال مفقودی اول محرم امسال در سوریه شناسایی شد، امروز با حضور همرزمان و دوستدارانش تشییع شد. این مراسم در شهرک شهید محلاتی مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) با حضور تعدادی از سرداران و فرماندهان سپاه برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی و سردار جعفری فرمانده سابق کل سپاه حضور دارند.

 

 

شهید حاج رضا فرزانه ۲۲ بهمن ۹۴ در منطقه هوبر سوریه به شهادت رسید و پیکر مطهرش به دست گروه‌های تکفیری افتاد و سرانجام پس از شش سال تفحص شد و به میهن بازگشت. سردار رضا فرزانه متولد سال ۱۳۴۳ در تهران و فرمانده سابق لشکر ۲۷ محمد رسول الله و فرمانده لشکر پیاده حضرت رسول (ص) بود که ۲۲ بهمن ۹۴ به شهادت رسید. وی پس از بازنشستگی در سپاه در ستاد مرکزی راهیان نور فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور و معاون بازرسی ستاد مرکزی راهیان نور شد.

 

شهید فرزانه از جانبازان دوران دفاع مقدس بود و سه بار در سال‌های ۶۲، ۶۵ و ۶۷ مجروح شد و از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس است. سردار شهید حاج رضا فرزانه از یاران نزدیک سردار شهید حسین همدانی بود و پس از ۴۰ روز حضور داوطلبانه در سوریه به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.

 

کد خبر 1084414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha