تولد «سه قلوها» در کاشان به چهار رسید/ لبخند زندگیِ سه قلوهای آران و بیدگلی

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان از تولد چهارمین «سه قلو» در کاشان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، ابوالفضل شجاعی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: چهارمین سه قلوهای منطقه کاشان در سال جاری، در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان متولد شدند.

 

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان افزود: در این رویداد، مادر ۲۹ ساله اهل آران و بیدگل در زایمان اول خود و در هفته سی و هفتم حاملگی خود، سه قلوهای خود را در اتاق عمل این بیمارستان با سلامت کامل به دنیا آورد.

 

شجاعی تصریح کرد: دو نوزاد پسر با وزن دو کیلو و نوزاد دختر با وزن یک کیلو و ۶۰۰ گرمی این مادر به روش سزارین چشم به جهان گشوده‌اند که حال عمومی مادر و هر سه نوزاد مساعد می‌باشند.

 

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۵۱۰ نوزاد در این مرکز متولد شده‌اند که ۲۷۱ مورد زایمان به صورت طبیعی و ۲۱۵ مورد به صورت زایمان سزارین در این مرکز انجام شده است که چهار مورد این زایمان‌ها سه قلو و ۱۱ مورد آن دوقلو بوده است.

 

پدر سه قلوهای آران و بیدگلی هم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: علیرغم مشکلاتی که در دوران بارداری به ویژه در دوران شیوع کرونا وجود داشت، به خواست الهی و به همت کادر درمان بیمارستان شهید بهشتی سه قلوها امروز آغوش مادرشان را لمس کردند.

 

مصطفی عباس پور افزود: بسیار خوشحال و خرسندم که در سن ۳۳ سالگی خداوند متعال بسیار به بنده و همسرم زکیه سرمدی بیدگلی لطف و محبت فراوان داشت و فرزندانی سالم که نعمت الهی هستند نصیب ما کرد.

 

وی در خصوص انتخاب اسامی فرزندان خود هم گفت: با مشورت همسرم، اسامی فرزندان خود را باران، ماهان، فرهان انتخاب کردیم و امیدواریم همانگونه که خداوند ما را لایق دانسته و سه فرزند به ما عطا کرده است حامی ما باشد./

 

 

کد خبر 1084446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha