جمع آوری کمک های غیر نقدی در مساجد برای آسیب دیدگان آتش سوزی در الجزایر

به دنبال وقوع آتش سوزی جنگلی در الجزایر، مساجد پایتخت برای آسیب دیدگان کمک های غیر نقدی جمع آوری می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الشروق»، مساجد الجزایر برای کمک به آسیب دیدگان آتش سوزی، کمک های غیر نقدی جمع آوری می کنند.

 

مساجد الجزایر با شعار « من يعمل مثقال ذرّة خيرا يره، ومن يعمل مثقال ذرة شرا يره» با درخواست ائمه مساجد کمک های مردمی را جمع آوری کردند و مردم نیز به این درخواست پاسخ مثبت دادند.

 

ائمه مساجد پایتخت الجزایر در خطبه های نمار جمعه به نمازگزاران برای کمک و ابراز همبستگی با افراد آسیب دیده ناشی از آتش سوزی های اخیر در جنگل های این کشور تاکید کردند.

 

در همین راستا، جلول قسول، امام مسجد القدس در حیدره تاکید کرد: تمامی مساجد برای کمک های مردم برای گرفتن کمک های غیر نقدی باز است تا شاید رنج آسیب دیدگان کمتر شود.

 

وی افزود: بعد ازآنکه وزاتر اوقاف اعلام کرد که جمع آوری پول در مساجد ممنوع است و به همین دلیل تنها کمک های غیر نقدی جمع آوری می شود و همه این کمک ها به مقر دارالامام محمدیه انتقال داده می شود و هیئت راه های خیر وابسته به موسسه مسجدیه کار نظارت بر آن را بر عهده دارد.

 

بنابراین گزارش، این کمک ها از روز شنبه تا سه شنبه جمع آوری می شود.

 

مقام‌ های الجزایر از وقوع آتش‌سوزی های جنگلی در این کشور خبر دادند که این حوادث تاکنون جان دست کم ۴۲ تن از جمله ۲۵ سرباز را گرفته است.

کد خبر 1084974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha