سوگواره بصیرت عاشورایی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان زنجان اجرا می شود

حجت الاسلام مختار کرمی از برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی همزمان با آغاز ماه محرم در امامزادگان منتخب و بقاع متبرکه شاخص استان زنجان خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: همزمان با ماه محرم مراسم عزاداری با عنوان سوگواره بصیرت عاشورایی در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان زنجان اجرا می شود.

 

حجت الاسلام مختار کرمی ادامه داد: به همین منظور مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی هر شب پس از اقامه نماز مغرب عشاء در فضای باز امامزاده حضرت سید ابراهیم(ع)برگزار می شود.

 

وی افزود:این مراسم هر شب با سخنرانی حجت الاسلام موسوی تبریزی و مداحی حاج داود حسنی و سایر مادحین ارجمند با حضور علاقه مندان مکتب حسینی برگزار می گردد.

 

به گفته این مسئول، مراسمات عزادارای ماه محرم در فضای باز امامزادگان منتخب شهرستان ابهر زنجان با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک برگزار می گردد.

 

حجت الاسلام کرمی افزود: این مراسمات در امامزادگان و بقاع منتخب این شهرستان از جمله امامزاده زیدالکبیر(ع) و امامزاده اسماعیل(ع) و امامزاده یعقوب علیه السلام این شهرستان با رعایت مقررات بهداشتی و در فضای باز برگزار می گردد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان یادآور شد: این مراسم در امامزاده زیدالکبیر(ع) با سخنرانی حجت الاسلام بهبودی و مداحی آقای پرچینی برگزار می شود.

 

کد خبر 1085094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha