آزادگان شهیدی زنده از مجموعه شهدای همیشه جاوید انقلاب هستند

سهرابی گفت: آزادگان، اسطوره شهامت و ایستادگی هستند و شهادت را به چشم تجربه کردند و شهیدی زنده از مجموعه شهدای همیشه جاوید انقلاب هستند.

«صابر سهرابی»، با اشاره به فرا رسیدن ایام بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن ایران اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: اسرا در دوران اسارت خود سرود سترگ آزادی‌ سر داده و مفقودین نیز محور دریای بیکران خداوندی‌ هستند و همگان در حسرت مقام والایشان در حیرتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: در مقابل مادران بزرگوار اسرا که در دامن‌های مطهر خود چنین فرزندانی را تربیت کرده ‌اند، چه می‌توان نثار کرد؟

وی اضافه کرد: اسارت طولانی فرزندان این ملت به نوبه خود امتحان دیگری بود که ملت ما با موفقیت آن را به انجام رسانده و اسرای ما همانند ملت ایران از خود آزادمردی نشان دادند و سرانجام با موفقیت و سرافرازی به وطن بازگشتند.

سهرابی تاکید کرد: اسرا در دوران اسارت شرایط سختی را گذراندند اما در عین حال با حفظ دین و اعتقادات و دلبستگی خود به اسلام، امام راحل و انقلاب موجب افتخار و آبرومندی ملت خود در برابر دشمن شدند و جمهوری اسلامی ایران با سربلندی توانست رزمندگانی که مجاهدانه از دین و شرف و خاک کشور دفاع کرده بودند و در دست دشمن اسیر شده بودند را به وطن بازگرداند.

وی ادامه داد: تاریخ هیچ گاه این آزادگان را  که درس مقاومت و ایستادگی و آزادگی به جهان دادند فراموش نخواهد کرد زیرا از جان مایه گذاشتند و امروز ما تنها می توانیم در برابر دریای صفا و صلابت و استواری آنها قطره ای باشیم.

سهرابی تصریح کرد: آزادگان، اسطوره شهامت و ایستادگی هستند و شهادت را به چشم تجربه کردند و شهیدی زنده از مجموعه شهدای همیشه جاوید انقلاب هستند.

کد خبر 1085364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha