برگزاری هفتمین مانور نظارتی رعایت پروتکل های بهداشتی

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت خراسان شمالی، از برگزاری هفتمین مانور استانی نظارتی به منظور بررسی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «علیرضا نوروزیان» از برگزاری هفتمین مانور نظارتی رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و  اعلام کرد: این مانور در راستای اجرای طرح نظارتی شهید حاج قاسم سلیمانی امروز 25 مرداد ماه به صورت مشترک با حضور نیروهای هلال احمر، بسیج و بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

 

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت خراسان شمالی بیان کرد: این مانور در سطح تمامی شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در دو نوبت صبح و شب اجرایی می شود.

 

نوروزیان اظهارکرد: مرحله اول مانور در ساعت 10 صبح به منظور نظارت بر تمامی مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و تمامی مشاغل گروه یک که طبق دستور ستاد کرونا اجازه فعالیت دارند، آغاز شد.

 

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت خراسان شمالی افزود: همچنین در این مانور، مشاغل گروه های 2، 3 و 4 که ممنوعیت فعالیت دارند نیز رصد می شود و در صورت مشاهده فعالیت، اماکن متخلف به مرکز بهداشت و سپس به فرمانداری ها و ادارات مربوطه ارجاع خواهند شد.

 

کد خبر 1085451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha