رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط هیئت های مذهبی بندرماهشهرقابل قبول است

حجت الاسلام موسوی گفت: بر اساس نظارت میدانی سازمان تبلیغات، شورای هیئت های مذهبی و بازرسین مراکز بهداشت و بررسی های ستاد کرونا شهرستان بندرماهشهر رعایت هیئت های مذهبی و مجموعه های فرهنگی این شهر در حد قابل قبول بوده است.

«حجت الاسلام سید عابدین موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرماهشهر اظهار کرد: هیئت ها و مجموعه های فرهنگی شهرستان بندرماهشهر بر حسب فرمایش مقام معظم رهبری که هیئت ها و مجالس مذهبی باید در مراسمات خود دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند به این فرمایش عمل کرده اند.

 

رئیس سازمان ویژه تبلیغات اسلامی بندرماهشهر افزود: با حمایت فرماندار بندرماهشهر مقداری ماسک، آب معدنی و مواد ضدعفونی تامین شده و در میان هیئت های مذهبی و مجموعه های فرهنگی توزیع شده است.

 

وی اضافه کرد: بر اساس نظارت میدانی سازمان تبلیغات، شورای هیئت های مذهبی و بازرسین مراکز بهداشت و بررسی های ستاد کرونا شهرستان بندرماهشهر رعایت هیئت های مذهبی و مجموعه های فرهنگی این شهر در حد قابل قبول بوده است.

 

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: البته بعضی از هیئت ها در مجالس خود باید بیشتر به فاصله گذاری و لزوم استفاده از ماسک اهمیت دهند، همچنین مواکب نیز باید حتی المکان به توزیع مواد بهداشتی بپردازند و پذایرایی های خود را بسته بندی شده توزیع کنند.

 

وی با اشاره به اینکه مجالس خانگی باید به مجالس خانوادگی تبدیل شوند خاطر نشان کرد: ضمنا برنامه های تجمعی در سطح شهرستان ممنوع بوده و هیئت ها و مجموعه های فرهنگی در مکان خود عزاداری روز تاسوعا و عاشورا را برگزار کرده و از تجمعات پرهیز کنند.

 

کد خبر 1085459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha