عزت و افتخار کشور مرهون فداکاری شهدا، جانبازان و آزادگان است

ویسی گفت: اگر امروز ما عزت و افتخاری داریم مرهون فداکاری و سرافرازی شهدا، جانبازان و آزادگانی است که با رسالت زینبی بهترین سال های خود را در اسارت سپری کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ «روح الله ویسی» امروز (۲۶ مرداد ماه) در آئین تجلیل و تکریم آزادگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان لنده با تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک به مناسبت سالروز ورود ازادگان، گفت: سالروز ورود آزادگان به کشور یک روز نیست بلکه فلسفه یک تاریخ از تلاش ها و رشادت های شاهدانی است که سال های زیادی از عمر خود را در زندان های رژیم بعث عراق سپری کردند و درس آزادگی را به ما آموختند.
 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان لنده افزود: آزادگان ما مجاهدان بودند که با ایثار و از خود گذشتگی رسالت زینبی خود را به درستی ایفا کردند و امروز ما باید قدردان این عزیزان باشیم.
 

وی تصریح کرد: اگر امروز ما عزت و افتخاری داریم مرهون فداکاری و سرافرازی شهدا، جانبازان و آزادگانی است که با رسالت زینبی بهترین سال های خود را در اسارت سپری کردند.
 

ویسی گفت: آزادگان ما در هر پست و مقامی که باشند می توانند درس ایثار و از خودگذشتگی به خصوص خاطرات خودشان را در آن روزهای سخت و شرایط دوران اسارت را برای نسل جوان ما تشریح کنند.
 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان لنده تصریح کرد: اولویت اصلی کار ما در مجموعه سپاه و بسیج خدمت بی منت به همه جامعه ایثارگری به خصوص خانواده معظم شهدا و آزادگان است.

 

«مراد مرادی پور» هم گفت: آزادگان اسوه های ایثار و از خودگذشتگی در جامعه هستند، چرا که بهترین روزهای زندگی و جوانی خود را در زندان سپری کردند.
 

مدیر آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی شهرستان لنده افزود: آزادگان ما سفیران زینبی قافله دفاع مقدس هستند که امروز بوی کربلا می دهند.
 

«هجیر آبسواران» از آزادگان هشت سال دفاع مقدس گفت:اگر اسارت حضرت زینب(س) و اسرای دشت کربلا نبود رشادت ها و حماسه های ما در دوران دفاع مقدس به فراموشی سپرده می شد.
 

وی افزود: هر روز در دوران اسارت شهادت را لمس می کردیم، چرا که شقی ترین انسان ها در زندان های عراق روزانه ما را شکنجه می داند ولی با همه فشارها و شکنجه ها هرگز از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی دست برنداشتیم و خود را مدافع آرمان های انقلاب می دانیم.
 

آبسواران گفت:روزهای سخت و دشواری را در دوران اسارت تحمل کردیم تا امروز مدافع انقلاب وحریم ولایت باشیم و امروز نیز خود را سرباز نظام و رهبری می دانیم.
 

در ادامه نیز علی نجات شهبازی از آزادگان شهرستان لنده گفت: دست نماینده رهبری در شهرستان لنده را به نمایندگی از آزادگان می بوسم که نسبت به حمایت از محرومان کوتاهی نکند.
 

وی افزود:انتظار داریم همه ادارات و نهادها نسبت به حمایت از بنیاد علوی کوتاهی نکنند تا شهرستان در مسیر پیشرفت و عمران قرار گیرد.
 

کد خبر 1085710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha