۱۰۰ میلیارد ریال هزینه تجهیز بیمارستان شهید «علی نجفی» شده است

سردار مرتضوی گفت: بیمارستان تخصصی بیماران حاد تنفسی شهید «علی نجفی» در فضایی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع در سه طبقه ساخته شده است و تامین تجهیزات مربوطه با هزینه بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سرتیپ « سیدحسن مرتضوی » امروز سه شنبه (26 مرداد) در آیین افتتاح بیمارستان تخصصی بیماران حاد تنفسی شهید "علی نجفی" مشهد اظهار داشت: بیمارستان حاد تنفسی شهید نجفی دارای ۲ بخش تخصصی حاد تنفسی و بخش آی.سی.یو با ۸ تخت ویژه است.

 

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه شمال شرق کشور با بیان اینکه این بیمارستان در فضایی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع  در سه طبقه ساخته شده است؛ گفت: تامین تجهیزات مربوطه با هزینه بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: بیمارستان ۹۶ تختخوابی ویژه کرونا از سال گذشته در قالب بهداری سپاه فعال بود که در مدت کمتر از ۷۲ ساعت با تغییر کاربری و با تامین تجهیزات پزشکی لازم به بیمارستان ویژه بیماران کرونایی اختصاص یافت.

 

مرتضوی بیان کرد: در مدت چند روزی که با دستور فرمانده کل قوا این بیمارستان برای کمک به بیماران حاد تنفسی تجهیز و آماده افتتاح شد، جلوه هایی دیگر از دوران دفاع مقدس و اقدامات جهادی را از سوی همه همکارانمان شاهد بودیم.

 

کد خبر 1085747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha