بیمارستان دائمی تنفسی با تمام تجهیزات پزشکی در رشت افتتاح می‌شود

رحمانی گفت: هم اکنون در مراحل پایانی احداث بیمارستان دائمی تنفسی با تمام تجهیزات پزشکی لازم برای بیماران در رشت هستیم و تا پایان هفته با حضور فرمانده نیروی زمینی و مسئولان استانی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن،‌ «ولی رحمانی» امروز (سه‌شنبه،‌۲۶مرداد) د نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان فومن اظهار کرد: ارتش برای محردمیت زدایی در کشور اهتمام ویژه‌ای دارد.

 

فرمانده دانشکده هوانیروز و نماینده تام الاختیار ارتش جمهوری اسلامی در استان گیلان افزود: طبق فرامین فرمانده معظم کل قوا، ارتش در شرایط بحران، خارج از وظایف ذاتی خود اقدام به رفع محرومیت ها می کند و بر این اساس، طبق دستور فرماندهی ارتش، تمام بیمارستان های ارتش در خدمت مردم و پذیرای بیماران عزیز میهن اسلامی هستند.

 

وی گفت: با همت ارتش، تا کنون ۶ بیمارستان در راستای مقابله با کرونا در کشور احداث شده است و هم اکنون در مراحل پایانی احداث بیمارستان دائمی تنفسی با تمام تجهیزات پزشکی لازم برای بیماران در رشت هستیم و تا پایان هفته با حضور فرمانده نیروی زمینی و مسئولان استانی به بهره برداری خواهد رسید.

 

رحمانی با اشاره به تامین دستگاه اکسیژن ساز و کپسول های اکسیژن و مخزن اکسیژن برای بیمارستان ها تصریح کرد: در تلاش هستیم ظرف یک ماه آینده بخشی از خدمات سی تی اسکن در بیمارستان را به بهره برداری برسانیم.

 

فرمانده دانشکده هوانیروز از تلاش برای تکمیل بخش ام آر آی و سایر خدمات تخصصی در  بیمارستان فومن خبر داد و بیان کرد: در سال گذشته قادر به تکمیل نوسازی و تجهیز مرکز خدمات درمانی ماکلوان شدیم.

 

وی ضمن اشاره به انجام کمک ۳۰۰ میلیون تومانی به بهزیستی در قالب خرید و تحویل ۵۰ دستگاه ویلچر و ۱۰ دستگاه یخچال به مددجویان این سازمان، از پرداخت بخش اعظم هزینه پروژه آبرسانی به روستای آبرود و کنده سر و همچنین تامین بخشی از احتیاجات جهت تجهیز مصلای فومن خبر داد و اقدامات جدید ارتش برای محرومیت زدایی در شهرستان فومن را برشمرد.

کد خبر 1085749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha