۱۵۶ هزار دوز اکسن کرونا در ایلام تزریق شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۱۵۶ هزار و ۲۴۵ دوز واکسیناسیون گروه‌های سنی و افراد واجد شرایط از ابتدای آغاز واکسیناسیون تاکنون در سطح استان انجام شده است‌.

«جمیل صادقی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: روز گذشته با ثبت ۸ هزار و ۱۱۹ تزریق واکسن کرونا در ایلام رکورد جدیدی از واکسیناسیون عمومی در سطح استان ثبت شد.

 

وی افزود: از ۸ هزار و ۱۱۹ دوز تزریق واکسن کرونا، ایلام با ۲ هزار و ۹۴۰ دوز بالاترین و چوار با ۱۳۲ دوز کمترین میزان تزریق را در استان داشتند.

 

صادقی فر ادامه داد: شهرستان های آبدانان ۷۷۵، دهلران ۷۶۴، ایوان ۷۴۳، دره شهر ۶۶۱،  چرداول ۴۱۶، هلیلان ۴۰۴، مهران ۳۳۰،  ملکشاهی ۲۸۹، بدره ۲۹۴ و سیروان ۲۷۲ دور زواکسن کرونا در مدت یاد شده تزریق شد.

 

وی تصریح کرد: مردم باید آگاه باشند کرونا همچنان خطرناک و روند صعودی دارد و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از پیش است.

 

صادقی فر یادآور شد: تزریق واکسن از ۲۷ مرداد تا پایان هفته جاری صرفا برای آن دسته از افرادی انجام می‌شود که زمان تزریق نوبت دوم واکسن آنها فرا رسیده باشد.لذا از هم استانی های گرامی درخواست می‌شود جهت جلوگیری از تجمع در پایگاه های واکسیناسیون از مراجعه به این مراکز برای دریافت نوبت اول واکسن خودداری کنند.

 

گفتنی است شهرستان های  ایلام، آبدانان، دره شهر، مهران، دهلران، بدره، ایوان، چرداول و چوار در وضعیت قرمز و ملکشاهی، سیروان و هلیلان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

کد خبر 1085882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha