نقشه راه دولت سیزدهم باید تحول بر مبنای گام دوم انقلاب باشد

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: نقشه راه دولت سیزدهم باید تحول بر مبنای گام دوم انقلاب باشد و مردم در انتخابات ۲۸ این خواسته را با پیام تحول خواهی، عدالت خواهی، مبارزه با فساد، فقر و تبعیض، مبارزه با روابط ناسالم اداری و رانت خواری منتقل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۹ مرداد ماه حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه آسمینون، گفت: نقشه راه دولت سیزدهم باید تحول بر مبنای گام دوم انقلاب باشد و این خواسته را مردم در انتخابات ۲۸ مرداد ماه با پیام تحول خواهی، عدالت خواهی، مبارزه با فساد، فقر، تبعیض، مبارزه با روابط ناسالم اداری و رانت خواری منتقل کردند.


امام جمعه آسمینون افزود: دولت سیزدهم پس از تشکیل کابینه و شروع به کار باید به سراغ و مسائل و مشکلات فوری کشور برود و به حل آنها بپردازد مسائلی همچنین کسری بودجه، ثبات بازار سرمایه و ارز، کنترل گرانی و تورم، مسئله کمبود آب و برق و مسئله حاد و روز کشور یعنی مسئله کرونا که ان شاءالله با برنامه، عزم جهادی، روحیه انقلابی، کار و تلاش شاهد حل و رفع این مشکل در کوتاه ‌مدت باشیم.


وی با اشاره به تشکیل دولت و کابینه جدید، بیان کرد: مردم و خواص باید بدانند که هنوز هیچ کابینه‌ای تشکیل نشده و کلیه وزرا و مسئولین به جزء معاون اول رئیس جمهوری و رئیس دفتر همان تیم دولت قبلی هستند و اگر این دولت جدید می‌خواهد دردهای مزمن جامعه مخصوصا اقتصاد بیمار را علاج کند باید سه شاخصه اصلی مردمی بودن، جوان و با نشاط و کار بلد بودن داشته باشد.


حجت الاسلام احمدی نیک خاطرنشان کرد: مهمترین نتیجه تشکیل دولت مردمی و تحول گرا ۲ اثر و پیامد مبارک از جمله تقویت امید آفرینی و ارتقای اعتماد سازی است که به افزایش سرمایه اجتماعی و قدرت نرم نظام انقلابی می انجامد البته لازمه آن انتخاب وزرای تحول ‌آفرین و جهادی است.


خطیب نماز جمعه آسمینون با اشاره به وقایع و تحولات افغانستان، اظهار کرد: برخی سوال می‌کنند که چرا ایران به حمایت از مردم افغانستان وارد جنگ با طالبان نشد همان‌طور که به کمک عراق و سوریه رفت، باید گفت؛ دولت عراق و سوریه رسما از ایران تقاضای کمک کردند و ایران نیز پذیرفت و این امر بر اساس قواعد بین‌المللی بود اما اشرف غنی دولتی جعلی، کاملا فاسد و آمریکایی بوده و بر علیه ایران توطئه زیاد کرد از ایران نیز هیچ درخواستی نکرد و با آمریکا و طالبان تبانی کرد.


وی در خاتمه ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان از کلیه مسئولین هیئت های مذهبی، مساجد و حسینیه ها که مجالس را طبق دستورالعمل های بهداشتی برگزار کردند، تشکر کرد.

کد خبر 1086376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha