قربانیان کرونا در  کهگیلویه و بویراحمد به ۸۰۲ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۸۰۲ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ هم استانی جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» عصر امروز (۲۹ مرداد ماه) اظهار کرد: هم اکنون ۵۹۶ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری بوده که ۲۸۶ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۳۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۵۷ هزار و ۷۰۲ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 

وی یادآور شد: از ۶۹۷ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۳۴ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، چرام و باشت بود.

 

یزدان پناه افزود: همچنین از ۲۵۹ نمونه رپید تست ۲۰ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان‌های بهمئی، کهگیلویه و بویراحمد هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در شرایط بسیار خطرناکی از بیماری هستیم و چنانچه همکاری‌های لازم از طرف مردم برای کنترل بیماری صورت نگیرد، بی‌شک تلفات جانی و آسیب‌های زیادی متوجه مردم خواهد شد.

کد خبر 1086457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha