طرح کمک مومنانه هم زمان با دهه اول محرم اجرا شد 

حمزه سهرابی گفت: از آنجایی که انتشار ویروس منحوس کرونا وضعیت معیشتی خانواده های نیازمند و محروم را بیش از پیش دچار مشکل کرده است بنابراین در لبیک به ندای رهبری مبنی بر کمک به نیازمندان، طرح کمک مومنانه اجرا شد.

«حمزه سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: یکی از رویکرد فعالیت های کانون پیامبر اعظم (ص)، احیای کارکرد اجتماعی مسجد است و بر همین اساس به صورت جهادی بخش قابل توجهی از فعالیت های خود را صرف خدمت رسانی به محرومین می کند.


مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله روستای گز سردی رودبار جنوب بیان کرد: از آنجایی که انتشار ویروس منحوس کرونا وضعیت معیشتی خانواده های نیازمند و محروم را بیش از پیش دچار مشکل کرده است بنابراین در لبیک به ندای رهبری مبنی بر کمک به نیازمندان، طرح کمک مومنانه اجرا شد.


وی افزود: در همین راستا بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی شامل اقلام روغن، رب گوجه فرنگی، حبوبات، ماکارونی و سویا و همچنین بسته های گوشت قربانی توزیع شد.


سهرابی ادامه داد: علاوه بر این نیز تعدادی کیسه برنج و ۱۰۸ کیسه آرد در بین نیازمندان روستاهای محروم و دور افتاده رودبار جنوب توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله روستای گز سردی رودبار جنوب ابراز کرد: اجرای طرح اطعام حسینی یکی دیگر از برنامه هایی بود که کانون در دهه اول محرم با جلب نذورات مردمی اجرا کرد.


وی اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح، ۵ هزار پرس غذای نذری پخت شده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف در بین عزاداران حسینی با اولویت خانواده های نیازمند توزیع شد.


سهرابی عنوان کرد: در کنار خدمت رسانی به محرومین مراسم عزاداری همراه با رعایت نکات بهداشتی در فضای باز اجرا شده و طرح چله زیارت عاشورا نیز در حال برگزاری است.


مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله روستای گز سردی رودبار جنوب یادآور شد: به همت بچه های مسجدی عضو کانون در آستانه ماه محرم، مسجد و محله سیاه پوش شده و برای برپایی مجلس عزاداری مهیا شد.


وی در خاتمه با بیان این مطلب که فعالیت های جهادی کانون در خدمت رسانی به محرومین ادامه دارد، تاکید کرد: ماه محرم فرصت بسیار مناسبی است که با تاسی از سیره امام حسین (ع) به کمک نیازمندان برویم.

کد خبر 1086972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha