رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان زنجان تقویت شود

فتح الله حقیقی بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و افزود: باید رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در محل استانداری زنجان اظهار کرد: متاسفانه شاهد برخی اطلاع رسانی ها ناصحیح از وضعیت کرونا در زنجان هستیم.

 

فتح الله حقیقی بر ضرورت اطلاع رسانی به موقع علوم پزشکی استان زنجان در خصوص وضعیت کرونا تاکید کرد و افزود: علیرغم اینکه استان وضعیت خوبی در خصوص وضعیت کرونا دارد، باید با فردی که اطلاعات غلطی را در این خصوص منتشر کرده برخورد شود.

 

به گفته وی، طی چند روز گذشته در استان ۱۰۹ هزار و ۸۳۸ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۵۶۳ نفر ۱.۴ درصد فوت شده‌اند.

 

این مسئول با یادآوری اینکه زنجان در خصوص مرگ و میر کرونا هشت دهم درصد از کشوری در وضعیت بهتری قرار دارد، افزود: ۹۹ هزار و ۹۷۹ نفر نیز معادل ۹۰.۲ درصد بهبود یافته‌اند.

 

حقیقی با اشاره به اینکه استان زنجان پایلوت انجام تست پی سی آر و سریع کرونایی کشور است، خاطرنشان کرد: حدود ۴۶۰ هزار تست کرونایی انجام شده و این استان در خصوص تست کرونا وضعیت خوبی دارد.

 

وی به موفقیت های استان زنجان در خصوص تست های کرونایی طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت گفت: ارائه تفسیرهای نادرست در مورد مرگ و میر کرونایی اذهان مردم را تشویش و دچار نگرانی می‌کند و حتی بار امنیتی دارد و این اصلاً خوب نیست.

 

استاندار زنجان بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و افزود: باید رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان تقویت شود.

 

کد خبر 1087227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha