دستگیری عامل توزیع و تزریق غیر قانونی داروهای كرونا در فسا

حجت الاسلام موسوی گفت: كارمند متخلف علوم پزشكی فسا به اتهام توزیع و تزریق غیر قانونی داروهای كرونا با دستور قضایی و اقدام به موقع پلیس اطلاعات دستگیر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید كاظم موسوی»، امروز (دوشنبه 1 شهریور) از بازداشت كارمند متخلف علوم پزشكی فسا به اتهام توزیع و تزریق غیر قانونی داروهای كرونا خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این فرد که به فروش خارج از شبكه داروهای كرونا اقدام می کرد با دستور قضایی و اقدام به موقع پلیس اطلاعات دستگیر شده است.

رئیس كل دادگستری استان فارس افزود: در پی دریافت گزارشاتی در مورد توزیع و تزریق خارج از شبكه داروهای بیماران كرونایی در شهرستان فسا، پلیس اطلاعات این شهرستان با هماهنگی مقامات قضایی موفق به شناسایی و دستگیری فرد متخلف شد.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب پس از ورود به منزل یکی از كاركنان مجموعه درمانی فسا 28 دُز آمپول کمیاب «رمدیسیور» و 9 هزار و 239 عدد انواع دیگر دارو كشف و ضبط شد.

حجت الاسلام موسوی اعلام کرد: تحقیقات برای شناسایی همدستان احتمالی این فرد ادامه دارد و دادگستری فارس در مورد چنین جرائمی که جان مردم را در این شرایط اپیدمی به مخاطره می اندازد نخواهد گذشت.

وی تصریح کرد:  دادگستری فارس اجازه نخواهد داد تلاش های شبانه روزی و مجاهدت های كادر درمان در خدمت رسانی به مردم، توسط عده معدودی منفعت طلب تحت تاثیر قرار بگیرد.

کد خبر 1087437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha