۴ طرح هادی روستایی در کردستان افتتاح می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان گفت: به مناسبت هفته دولت چهار طرح هادی روستایی در استان افتتاح می‌شود.

رضا قادری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: چهار طرح هادی روستایی با اعتبار 23 میلیارد و 36 میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در کردستان افتتاح می‌شود.

 


وی با اشاره به افتتاح واحد مقاوم‌سازی شده مسکن روستایی در هفته دولت بیان کرد: 47 هزار و ششصد و نود و سومین واحد مقاوم‌سازی شده مسکن روستایب به مناسبت هفته دولت در استان افتتاح خواهد شد.

 


وی خاطر نشان کرد: واگذاری 84 هزار و چهارصد و شصت و یکمین جلد سند مالکیت روستایی و شهری نیز در استان افتتاح خواهد شد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان به خدمات 42 ساله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان پرداخت و افزود: بازسازی 24 هزار و 600 واحد مسکونی در مناطق جنگ زده استان کردستان، احداث 40 مجموعه اردوگاه، پاسگاه، پناهگاه و سنگر در مناطق جنگی استان کردستان در مقیاس 38 هزار و 309 مترمربع از جمله اقدامات انجام شده در استان است.

 

قادری احداث 47 هزار و 693 واحد مسکن در روستاهای استان کردستان و تعمیرات 23 هزار و 740 واحد مسکن در روستاهای استان کردستان را از پیگر اقدامات بنیاد مسکن استان در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی در کردستان دانست.

 

وی اضافه کرد: بازسازی 11 هزار و 50 واحد مسکونی در مناطق حادثه دیده کشور، تعمیرات 14 هزار و 436 واحد مسکن در این مناطق و تعمیر 8 هزار و 37 واحد مسکن حادثه در شهرهای کردستان از جمله دیگر اقدامات بنیاد مسکن کردستان در 42 سال اخیر بوده است.

 

وی در پایان گفت: تاکنون در 552 روستای استان طرح هادی روستایی اجرا شده است.

کد خبر 1087731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha