بهره برداری از ۴۴پروژه تولیدی و عمرانی بخش کشاورزی به بهره برداری می رسد

همزمان با مراسم و برنامه های بزرگداشت هفته دولت، ۴۴ طرح و پروژه بخش کشاورزی در سطح استان یزد افتتاح و بهره برداری از آنها آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید ابوالفضل وکیلی رئيس سازمان کشاورزی یزد گفت: پروژه ها هفته دولت در استان یزد در بخشهای مختلف آب و خاک، تولیدات دامی، تولیدات گیاهی،شیلات و صنایع تبدیلی با اعتباری نزدیک به 96 میلیارد تومان و اشتغالزایی 221نفر به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان جهادکشاورزی اظهار داشت از مجموع 44طرح افتتاحی بخش کشاورزی استان 23 پروژه با اعتباری معادل  128ميليارد ريال مربوط به آب و خاک، 6 پروژه با سرمایه ای معادل 44 ميليارد ريال مربوط به تولیدات دامی، 4 پروژه با سرمایه ای معادل 86 ميليارد ريال مربوط به تولیدات گیاهی، 10 پروژه با سرمایه ای معادل 691 ميليارد ريال مربوط به صنایع کشاورزی و 1 پروژه با سرمایه ای معادل 7 میلیارد ریال مربوط به شیلات خواهد بود.

وکیلی خاطر نشان ساخت از مجموع اعتبارات  این طرح ها؛14درصد آن اعتبارت دولتی بوده که در زمینه فعالیت عمرانی ( آب و خاک95درصد و تولیدات دامی 5 درصد) هزینه شده است  و72 درصد آن ازطریق آورده های شخصی و13 درصد آن نیز با استفاده از تسهیلات  بانکی تامین شده است و امیدواریم  زمینه اشتغال حداقل  221 نفر را بطور مستقیم فراهم خواهد کنیم.

کد خبر 1087736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha