روحیه جهادی و بسیجی در ادارات خراسان جنوبی تقویت می‌شود

خنجری با اشاره به تلاش برای احیا و پیاده‌سازی روحیه و تفکر بسیجی در سطح ادارات، گفت: تقویت روحیه جهادی و بسیجی در بین کارمندان خیلی مواقع بن‌بست شکن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی اصغر خنجری» امروز (۲ شهریور) در دیدار رئیس و مسئولان پایگاه های بسیج ادارات استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در مجموعه دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و بانک ها ۲۰۶ پایگاه بسیج فعالیت دارد.

 

رئیس بسیج ادارات خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر هدف اصلی ما احیا و پیاده‌سازی روحیه و تفکر بسیجی در سطح ادارات است، گفت: تقویت روحیه جهادی و بسیجی در بین کارمندان خیلی مواقع بن‌بست شکن است.

 

وی بیان کرد: با توجه به شرایط فعلی و تلاش های دشمن برای القای ناکارآمدی نظام اسلامی و ایجاد ناامیدی در جامعه، وظایفی برای بسیج ادارات تعریف شده است.

 

خنجری در ادامه افزود: بسیج بحث کمک به مدیران برای ارتقای کارایی و کارآمدی نظام اداری،مبارزه با فساد و افزایش رضایت‌مندی مردم و تکریم ارباب رجوع را دنبال می کند.

 

رئیس بسیج ادارات خراسان جنوبی به اقدامات تربیتی بسیج در قالب برگزاری حلقه های صالحین اشاره کرد و گفت: همچنین برپایی میز خدمت در مناطق حاشیه شهر و کم خوردار، برگزاری اردوهای جهادی و تخصصی، فعالیت در زمینه کمک های مومنانه، برگزاری ۲مرحله رزمایش دفاع و خودمراقبتی از ادارات، کاهش و بهینه سازی مصرف برق، اهدای خون، کمک به کادر درمان از دیگر اقدامات بسیج ادارات استان بوده است.

 

وی بر احصای مشکلات در دستگاه های اجرایی و پیگیری در سطح کشور تأکید کرد و گفت: بحث امر به معروف و نهی از منکر، تکریم ارباب رجوع و عفاف و حجاب در برخی از ادارات استان کمرنگ و مغفول واقع شده است و به برگزاری چند جلسه خلاصه می شود.

کد خبر 1087828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha