افتتاح ۴۵ پروژه عمرانی دامغان / هفته دولت فرصتی طلایی برای بیان عملکردها است

بندرآبادی هفته دولت را فرصتی طلایی برای بیان عملکردهای دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کردوگفت: ۴۵ پروژه عمرانی شهرستان از سوی ۱۶ دستگاه اجرایی و با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان طی هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «مهدی بندر آبادی» در نشست خبری هفته دولت را فرصتی طلایی برای بیان عملکردهای دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  عنوان کردوگفت: مردم بدانند در شرایط سخت اقتصادی، همچنان دولت با اقدامات خود در جهت رفع مشکلات و محرومیت زدایی در تلاش است.

 

 فرماندار دامغان از بهره برداری ۴۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال درهفته دولت  دراین شهرستان خبردادوافزود: ۱۶ دستگاه اجرایی این پروژه‌های عمرانی را تدارک دیده‌اند.

 

وی افزود: تکمیل زیرگذر راه آهن، ساخت بندهای ملاتی منابع طبیعی، انتقال خط خروجی پنج هزار متر مکعبی آب دامغان و خط انتقال چاه آب شهر کلاته و روستای سر کویر از جمله مهمترین پروژه‌های عمرانی هستند که در سطح شهرستان طی هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

 

بندرآبادی تصریح کرد: ایجاد همراه سرای بیمار بیمارستان رضایی، مرکز دیالیز کلینیک رضایی، بهبودی وضعیت محیطی امامزادگان جعفر و محمد (ع) توسط اداره اوقاف، شبکه فشار برق روستای کلاته اسدو..... از جمله پروژه‌های هفته دولت دامغان هستند.

 

فرماندار دامغان با بیان اینکه در هفته دولت همچنین سه طرح بخش خصوصی با ۲۵۹ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال وبا اشتغال ۲۶ نفر به بهره‌برداری می‌رسد اضافه کرد: در کنار افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت، عملیات اجرایی ۱۴ طرح با ۱۲۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال از پنج دستگاه اجرایی آغاز می‌شود.

 

وی به تلاش ها برای کنترل کروناویروس در شهرستان دامغان اشاره داشت وافزود: روز گذشته مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی در دامغان جهت تسریع در واکسیناسیون و جلوگیری از ازدحام جمعیت در زمان واکسیناسیون راه اندازی شد .

 

بندرآبادی از اختصاص ۳۱هزار دوز واکسن‌ به دامغان تا کنون خبردادوگفت: تاکنون هشت هزارنفر در دامغان هر دو نوبت واکسن خود را تزریق کردند و ۱۵ هزار نفر دیگر نیز واکسن نوبت اول را زده اند.

 

فرماندار درخصوص طرح ساخت دومین بیمارستان دامغان بیان کرد: با توجه به مستهلک بودن کلینیک رضایی دامغان مقرر شد سه هکتار زمین در دامغان برای بیمارستان دوم اختصاص داده شود که کار مطالعاتی این طرح نیز به وزارت بهداشت و درمان ارسال شده است.

کد خبر 1087919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha