۷۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در گرمسار افتتاح می‌شود

متقی ازافتتاح ۷۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان گرمساردر هفته دولت سال جاری خبردادوگفت: برای این طرح ها ۷۲۸ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «سعید متقی » در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه در هفته دولت  امسال ۷۸ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۷۲۸ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید گفت: این پروژه‌ها برای ۸۵۷ نفر اشتغال‌زایی خواهند داشت.

 

فرماندار گرمساربا اشاره به اینکه ۷۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۶۴ میلیارد و ۸۸۸ میلیون تومان و هشت پروژه اقتصادی در حوزه صمت با اعتبار ۶۶۳ میلیارد و ۸۹۱ میلیون تومان طی سال جاری افتتاح خواهند شد، اظهارداشت: مجموعاً ۱۳ دستگاه اجرایی از جمله  بنیاد مسکن، برق، منابع طبیعی، نوسازی مدارس، شهرک‌های صنعتی، شهرداری، مخابرات، دهیاری‌ها و بهداشت و درمان و… متولی پروژه‌های عمرانی هستند.

 

وی با بیان اینکه دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاهای گرمسار با ۳۵ پروژه و شهرک‌های صنعتی با ۹ پروژه بیشترین میزان طرح‌های قابل افتتاح را در شهرستان گرمسار دارند،اضافه کرد: تمام هشت طرح اقتصادی متعلق به سازمان صنعت، معدن و تجارت و مشخصاً در حوزه صنعتی خواهند بود که در طول هفته دولت به بهره برداری می رسند.

 

متقی از رشد ۱۳ درصدی پروژه‌های سال جاری نسبت به سال ۹۹ به لحاظ تعداد  خبردادوافزود: به لحاظ اعتباری نیزمیزان پروژه‌های قابل بهره برداری سال جاری در سطح گرمسار نسبت به سال گذشته بیش از هشت برابر شده که بیشتر این تغییرات هم متعلق به سرمایه گذاری اقتصادی هستند.

 

فرماندار گرمساربا بیان اینکه از مجموع ۷۸ پروژه قابل افتتاح در شهرستان گرمسار طی هفته دولت ۴۲ پروژه در شهر و بخش مرکزی گرمسار و ۲۶ پروژه در ایوان کی افتتاح می‌شود، گفت: مابقی این پروژه‌ها در سطح شهرستان افتتاح خواهند شد.

کد خبر 1087925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha