راه اندازی ۲ مرکز جدید واکسیناسیون در قزوین

علیجانی گفت: ۲ مرکز جدید واکسیناسیون در قزوین با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و سپاه استان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «هاشم علیجانی» در خصوص آخرین روند واکسیناسیون در استان بیان کرد: در ستاد استانی واکسیناسیون مقرر شد ۲ مرکز واکسیناسیون در ۲ نقطه دیگر شهر داشته باشیم که یک مرکز در دبیرستان شاهد بهشتیان واقع در بلوار سعادت و مرکز دیگر در دبیرستان شاهد فضیلت واقع در بلوار آزادگان راه اندازی می شود.

 

مدیر مرکز مدیریت شبکه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: مقرر شده این ۲ مجتمع با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و همکاران در سپاه و بسیج راه اندازی شود و افراد بتوانند برای تزریق واکسن به این مراکز هم مراجعه کنند.

 

وی اضافه کرد: متولدان تا سال ۱۳۵۴ که در سامانه امکان ثبت نام برای آنها وجود دارد می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کرده و برای واکسیناسیون مراجعه کنند، البته افراد قبل از مراجعه باید ثبت نام کرده و بعد از دریافت پیامک مراجعه داشته باشند.

 

علیجانی اعلام کرد: از همشهریان می خواهیم فقط برای واکسیناسیون، مرکز نمایشگاه بین المللی را انتخاب نکنند زیرا ما مراکز دیگری هم در بیمارستان ارتش، عظیمیان و دانشگاه فرهنگیان داریم بنابراین افراد می توانند نقاط مختلف شهر را انتخاب کنند که شاهد ازدحام جمعیت نباشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۲ واکسن سینوفارم و برکت در مراکز واکسیناسیون موجود است و کسانی که نوبت دوم واکسن آسترازانکا آنها فرارسیده به هیچ عنوان مراجعه نکنند و به محض اینکه واکسن به استان رسید از طریق رسانه ها و صدا و سیما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

کد خبر 1088081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha