ایجاد اشتغال برای ۱۵۸۱ نفر از پروژه های هفته دولت در استان زنجان

فتح الله حقیقی گفت: در هفته دولت ۴۵۰ پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شود و زمینه ایجاد شغل برای یک هزار و ۵۸۱ نفر را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصت خوبی برای مدیران و دستگاه‌ها و نهادهای وابسته به دولت برای گزارش دهی است که موجب امید آفرینی در جامعه می‌شود.

 

 

فتح الله حقیقی با بیان اینکه کاهش کمیت از پروژه‌ها از جمله کارهای مهم استان بود، افزود: در سال ۹۸ حدود ۲ هزار و ۲۲۰ پروژه در استان زنجان وجود  داشت که در سال ۹۹ به یک هزار و 785 پروژه کاهش یافت.

 


وی با تاکید بر اینکه تعداد پروژه‌ها در سال 99 حدود ۲۰ درصد کاهش یافت، خاطرنشان کرد: با وجود کاهش کمیت پروژه‌ها، اعتبار پروژه هر سال افزایش یافت و  تا حدود  7 برابر بیشتر شد.

 

 

استاندار زنجان با بیان اینکه تعداد پروژه ها ناتمام استان زنجان در سال ۱۴۰۰ به 702  پروژه رسید، گفت: درصد نسبت به سال 99 حدود 61 درصد کاهش داشت اما اعتبار پروژه‌ها بسیار افزایش یافت.

 

 

حقیقی ادامه داد: در هفته دولت ۴۵۰ پروژه با کاهش 52 درصدی نسبت به سال گذشته افتتاح و یا به بهره‌برداری می‌رسد که رقم اعتبار این پروژه‌ها نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته و زمینه ایجاد شغل برای یک هزار و ۵۸۱ نفر را فراهم می‌کند.

 

 

این مسئول با اشاره به سفر نوبخت به استان زنجان، گفت: ضروری است برای تسریع در روند اجرای کنگره شهدای استان زنجان مبلغ ۲ میلیارد تومان و تکمیل بخشی از باغ موزه استان مبلغ 3 میلیارد تومان اختصاص یابد.

کد خبر 1088229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha