مشارکت کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) در تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمندان

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان دورود، گفت: با جذب مشارکت خیرین و مردم توانمند طرح تهیه جهیزیه برای نوعروسان خانواده های نیازمند در این کانون فرهنگی هنری مسجد آغاز شده است.

«سید مسعود موسوی نیک» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: با مراجعه منزل به منزل اعضای کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان دورد در محله، بانک اطلاعاتی از نیازمندان تهیه شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان دورود افزود: در قالب این بانک اطلاعاتی به صورت مستمر و مناسبتی از نیازمندان حمایت می شود.

 

وی ادامه داد: همچنین تلاش شده است با جذب مشارکت های خیرین و خیرین در راستای رفع مشکلات نیازمندان قدم های بیشتری برداشته شود.

 

موسوی نیک بیان کرد: در این راستا با مراجعه به درب منازل نیازمندان لیست های از نیاز های مهم نیازمندان و همچنین نوعروسان نیازمندان جهیزیه تهیه شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون با مشارکت خیرین گام های خوبی در راستای رفع مشکلات نیازمندان شناسایی شده برداشته اشت.

 

موسوی نیک افزود: در روزهای اخیر با مشارکت خیرین دو تخته فرش 12 متری برای یکی از خانواده های نیازمندان تهیه و به این خانواده اهداء شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان دورود اظهار کرد: همچنین با مشارکت خیرین گام های خوبی برای کمک به نوعروسان نیازمند برداشته شده است.

 

وی افزود: طی روزهای اخیر تعداد دو عدد یخچال 12 فوت برای اهداء به دو نوعروس نیازمندان خریداری شده است که با تکمیل اقلام دیگر به این نوعروسان اهداء می شود.

 

موسوی نیک در دامه بیان کرد: از مردم توانمند و خیرین برای مشارکت در این اقدام خداپسندانه دعوت می شود.

 

کد خبر 1088309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha