مشورت‌پذیری و ارتباط سازنده با رسانه‌ها یاریگر مدیریت شهری است

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: مشورت‌پذیری و ارتباط سازنده با رسانه‌ها یاریگر مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در جمع مدیران شهری جلیل‌آباد که بمناسبت هفته دولت شکل گرفته بود گفت:‌شهر همچون موجود زنده‌ی است که باید نفس بکشد و توأمان به روح و کالبد آن  توجه شود در غیر این صورت با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهد شد.

وی افزود:‌مسئولیت مدیریت شهری با همه‌ ابعاد زندگی شهروندان گره خورده است و علاوه بر امور عمرانی باید به سایر امور فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اقتصادی نیز توجه شود، مردم از اعضای شوراهای اسلامی به عنوان‌ منتخبین خود، انتظار دارند تا به مطالبات آنها توجه کرده و پاسخگوی نیازهایشان باشند.

عباسی با اشاره به امر مهم مشورت در کارها اظهار داشت:‌ شورای شهر جلیل‌آباد همواره مشورت‌پذیری، دوری از حواشی، توجه به افکار عمومی، ارتباط خوب و سازنده با رسانه‌ها، نیروپروری و استفاده از ظرفیت جوانان و گروه‌های مردمی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد، با توجه به جمعیت زنان در بخش جلیل‌آباد، فضا و موقعیت مناسب برای حضور آنان در عرصه‌های مختلف فراهم و با توجه به تخصص و توانمندی‌، به آنها مسئولیت‌سپاری شود.

فرماندار پیشوا بیان کرد:‌ نوپا بودن شهرداری جلیل‌آباد می‌طلبد تا امکانات و زیرساخت‌های لازم فراهم و پایه‌گذاری مطلوب و آینده‌نگرانه‌ای صورت بگیرد تا بتوان ضمن توسعه و آبادانی شهر، خدمات خوبی به مردم ارائه داد.

کد خبر 1088392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha