بخش جلیل آباد مستلزم حمایت همه‌جانبه از سوی دستگاه‌های بالادستی است

سرپرست شهرداری بخش جلیل آباد شهرستان پیشوا گفت: بخش جلیل آباد جهت توسعه شهری مستلزم حمایت همه‌جانبه از سوی دستگاه‌های بالادستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،همزمان با هفته دولت، میرزایی سرپرست شهرداری جلیل‌آباد به همراه حسین قنبری رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار، مدیران شهری جلیل‌آباد ضمن تبریک هفته دولت از تلاش‌ها و حمایت‌های فرماندار پیشوا قدردانی نمودند.

عبدالله میرزایی سرپرست شهرداری جلیل آباد در این دیدار گفت:‌ایجاد تحولات مثبت در شهر تازه تاسیس جلیل‌آباد و برنامه‌ریزی برای توسعه شهر، مستلزم حمایت همه‌جانبه از سوی دستگاه‌های بالادستی است و مجموعه مدیریت شهری نیز در این رابطه تعامل لازم را خواهد داشت.

حسین قنبری رئیس شورای بخش جلیل آباد نیز در این دیدار اظهار داشت:‌ مردم انقلابی و شهیدپرور جلیل‌آباد در طول سالیان گذشته، کمترین بهره‌مندی را از سرانه‌ها و رفاه اجتماعی داشته‌اند، که باید با همدلی، یکصدایی و همتی عالی همه عقب‌ماندگی‌ها جبران و رضایتمندی شهروندان جلب شود.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا نیز در این دیدار ضمن تبریک به اعضای شورای بخش جلیل آباد و سرپرست شهرداری این بخش گفت:‌ نوپا بودن شهرداری جلیل‌آباد می‌طلبد تا امکانات و زیرساخت‌های لازم فراهم و پایه‌گذاری مطلوب و آینده‌نگرانه‌ای صورت گیرد تا بتوان ضمن توسعه شهر، خدمات خوبی به مردم ارائه داد.

کد خبر 1088394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha