حقانیت نظام جمهوری اسلامی با پیشرفت های ۴۳ سال گذشته به دنیا ثابت شد

حقیقی به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی از زمان پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: حقانیت نظام جمهوری اسلامی با پیشرفت های ۴۳ سال گذشته به دنیا ثابت شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان شامگاه چهارشنبه در پنجمین جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: همه ما سربازاران این نظام هستیم و با جدیت در خدمت به مردم تلاش می کنیم.

 

فتح الله حقیقی با اشاره به اینکه ارزش خدمت، زمانی حاصل می‌شود که مدیر و خدمتگزار به وجدان آرام برسد، گفت: کوچکترین تعلل در راستای خدمت‌رسانی به مردم، قابل پذیرش نیست.

 

وی با یادآوری اینکه رفتار تحقیرآمیز با دیگران از مدیر در تراز جمهوری اسلامی انتظار نمی رود، گفت: نباید در حالت عصبانیت و خشم برای مردم تصمیم گیری کنیم.

 

استاندار زنجان با تاکید براینکه شرایط حاکم بر نظام طی 43 سال گذشته تبیین شود، تصریح کرد: قضاوت یکطرفه بی انصافی است چرا که در طول عمر انقلاب، موقعیت کشور را حفظ کردیم.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمنان در بالاترین درجه حسد، کینه و دشمنی نسبت به نظام و انقلاب اسلامی قرار دارند، خاطرنشان کرد: در طول 43 سال گذشته پیشرفت‌های بسیار خوبی در کشور داشته‌ایم که حقانیت نظام جمهوری اسلامی را به دنیا ثابت کرده‌ایم و این پیشرفت‌ها قابل قیاس با اول انقلاب نیست.

 

حقیقی به تهیه نقشه راه برای استان زنجان اشاره کرد و با یادآوری اینکه در گام نخست تهیه این نقشه به دنبال هماهنگی و وفاق در مدیریت استان بودیم، گفت: اگر اعضای شورای تامین استان با یکدیگر وفاق نداشته باشند، هیچ بستری برای توسعه‌ای اتفاق نمی‌افتد.

 

استاندار زنجان ادامه داد: گام بعدی در تهیه این نقشه فرهنگسازی مدیریت میدانی و جهادی در عمل بود تا جایی که ضریب رضایت عمومی و تکریم، حاصل شود.

 

وی با اشاره به افتتاح 702 پروژه به ارزش 12 هزار و 785 میلیارد تومان در سال جاری گفت: افتتاح 450 پروژه با 1748 میلیارد تومان اعتبار و اشتغال 1581 نفر در هفته دولت امسال در دستور کار است.

 

حقیقی ارتقای رتبه صنعتی استان از 18 به 13 کشوری، ترویج نهضت ساخت داخل طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی بعد از 17 سال، انتقال دفاتر 53 واحد تولیدی از 75 واحد از تهران به زنجان جهت پرداخت مالیات در زنجان، تعیین تکلیف پهنه‌های معدنی، تعیین تکلیف پسماند روی، ایجاد رشته‌های بین رشته‌ای، افزایش شمار بیمه‌شدگان اجباری تامین اجتماعی و کاهش شمار مقرری‌بگیران بیمه بیکاری، افزایش صادرات استان و ایجاد ارزش افزوده با ورود موقت کالاها، افزایش سهم استان از 3400 واحد به 15500 واحد در طرح اقدام ملی مسکن، احداث و بازسازی 3535 مسکن محرومین به نیت 3535 شهید استان را از دیگر اقدامات انجام شده در استان خواند.

 

استاندار زنجان یادآور شد:  پوشش 100 درصدی شهرها و 88 درصدی روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت پرسرعت، تعیین تکلیف شهرهای فاقد طرح جامع و تفصیلی، افتتاح 106 کیلومتر از 144 کیلومتر پروژه دوخطه کردن راه‌آهن زنجان- قزوین و اختصاص اعتبار برای تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری از جمله این اقدامات است که با مشارکت تمام مدیران و راهبری نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان‌ها و اعضای شورای تامین و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی حاصل شده است.

 

 

کد خبر 1088404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha