۳۱ طرح عمرانی و تولیدی در گیلان به بهره‌برداری رسید

در سومین روز از هفته بزرگداشت دولت، ۳۱ طرح عمرانی و تولیدی جهاد کشاورزی به صورت همزمان در گیلان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، در سومین روز از هفته بزرگداشت دولت، امروز(پنجشنبه، ۴ شهریور) ۳۱ طرح عمرانی و تولیدی جهاد کشاورزی گیلان به صورت همزمان و با حضور استاندار، فرماندار تالش، مسئولان استانی و شهرستانی در شهرک صنعتی کشلی بخش کرگانرود این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

 

این طرح‌های عمرانی و تولیدی جهاد کشاورزی گیلان، در ۲۸ روستای این استان به صورت همزمان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

«ارسلان زارع» در آیین بهره‌برداری از این طرح‌های عمرانی و تولیدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر،اظهارکرد: برای بهره‌برداری از ۳۱ پروژه عمرانی و تولیدی جهاد کشاورزی گیلان، در مجموع ۷۹۴ میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است.

 

استاندار گیلان با بیان‌اینکه با افتتاح این طرح‌ها، سه هزار و ۴۲۸ خانوار از خدمات آنها بهره‌مند می‌شوند،گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، برای ۲۳۲ نفر اشتغالزایی شد.

 

«محمدحسین شاهکویی» نیز در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها، افزود: امروز با حضور استاندار گیلان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی شاهد بهره‌برداری از سردخانه ۵۰۰ تنی سورت و بسته‌بندی میوه و سبزی در شهرک صنعتی کشلی هستیم.

 

فرماندار تالش با بیان‌اینکه برای بهره‌برداری از این سردخانه ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، گفت: این سردخانه برای ۹ نفر به صورت دائم و ۵۰ نفر به صورت موقت اشتغالزایی کرده است.

کد خبر 1088473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha