فرهنگ ایثار و شهادت  فرهنگ عزت و پایداری ایران اسلامی است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: این فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ عزت و پایداری ایران اسلامی بوده و هیج قدرتی نمی تواند با این فرهنگ بجنگند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۴ شهریور ماه) ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: همه دستگاه ها متناسب با  همه ظرفیت و توانایی های خود پای کار بیایند، فضای رسانه ای نیز در استان باید مناسب سازی و سیمای شهری نیز نیاز است فضاسازی شود .


استاندار کهگیلویه و بویراحمد به روز کارمند اشاره کرد و گفت: دولت جدید امروز رسما کار خود را آغاز کرد، ضروروت دارد که مدیران از کارمندان خود با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تقدیر کنند؛ ضمن اینکه امروز مهم ترین مسئله کشور بحث واکسیناسیون است که باید همه موارد را رعایت کنیم.



وی ادامه داد: برای افتتاح برخی پروژه ها نیازی نیست که ۴۰ نفر بلند شوند و بروند و این ویروس را منتشر کنند، برخی از پروژه ها را می توانیم در خود اداره کل به صورت های مختلف افتتاح کنیم.



کلانتری ضمن تاکید بر گزامی داشت هفته دفاع مقدس، افزود: این فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ عزت و پایداری ایران اسلامی بوده و هیج قدرتی نمی تواند با این فرهنگ بجنگند..



استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مردم شایسته خدمت هستند آنها زمانی جوانان شان را برای دفاع از کشور دادند و اکنون من و شما اینجا مدیر شده ایم، انتظار می رود خود دستگاه ها و ادارات برای این مورد وارد میدان شوند و همکاری کنند .


«امیر عباس آسمند» هم در این نشسست با اشاره به مناسبت های مختلف پیش رو، گفت: ما هفته دفاع مقدس را پیش رو داریم که دستورالعمل‌های های مختلفی برای این هفته مشخص شده و هر ساله رژه نیروهای مسلح را داشتیم که با توجه به این شرایط فقط رژه خودرویی برگزار می شود.



رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این هفته از پیشکسوتان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و رزمنده‌ های استان نیز تجلیل می شود.

 

وی گفت: سال گذشته نیز جلسه بسیار باشکوهی با پخش زنده سخنرانی رهبر معظم انقلاب برگزار شد که امسال نیز با سخنرانی رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس نشست باشکوهی با حضور رزمندگان خواهیم داشت.

کد خبر 1088553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha