شایسته‌سالاری در فعالیت‌ها و اقدامات معیار و ملاک باشد

پورمحمدی با اشاره به آغاز فعالیت دولت سیزدهم گفت: از خودگذشتگی و شایسته‌سالاری باید در فعالیت‌ها و اقدامات دولتمردان معیار و ملاک باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدرضا پورمحمدی» امروز در جلسه شورای اداری استان که در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد، اظهار داشت: از خودگذشتگی و شایسته‌سالاری باید در فعالیت‌ها و اقدامات دولتمردان معیار و ملاک باشد.

استاندار آذربایجان‌ شرقی با تأکید بر این‌که همه کارگزاران دولت تلاش کنند تا سطح زندگی شهروندان ارتقا یابد، خاطرنشان کرد: از خداوند می‌خواهیم که توفیق دهد تا آرمان‌های شهدا را سرلوحه اهداف و برنامه‌های خود قرار دهیم.

وی ادامه داد:  امروز طبق رسم هر ساله، گرد هم آمده‌ایم تا با شهیدان والامقام تجدید میثاق کنیم، با شهیدان عزیز انقلاب عهد می‌بندیم که تا پای جان، با خدمت به مردم و تلاش برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی، راه آنها را ادامه خواهیم داد.

پورمحمدی افزود: شهدای ما بهترین دارایی خود را برای عزت اسلام، دفاع از تمامیت ارضی کشور و وحدت بین آحاد جامعه تقدیم کردند و ما با آنها عهد می‌بندیم که تا پای جان راه آنها را ادامه دهیم.

کد خبر 1088611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha