انتقاد امام جمعه بندر آستارا از قطعی‌های مکرر آب

حجت‌الاسلام حافظ نیا از قطعی‌های مکرر آب در آستارا انتقاد کرد و گفت: هر بار با وعده یک مسئول مواجه شدیم و مشکل آب آستارا همچنان پابرجاست، این موضوع باید مورد رسیدگی جدی قرار گرفته و باید حل این مشکل را در آینده نزدیک شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام «کاظم حافظ نیا» در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان به ۵ شهریور روز بزرگداشت زکریا رازی و روز داروساز اشاره کرد و افزود: کارخانجات و موسسات داروسازی در این شرایط سخت کرونایی با تلاش مضاعف مشکلات این حوزه را برطرف کنند.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه با کمبود سرم در کشور مواجه هستیم، تصریح‌کرد: ما بزرگترین کشور تولید کننده سرم در منطقه هستیم و در این حوزه نباید مشکل داشته باشیم.

 

وی بر تامین دستگاه اکسیژن برای بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا تاکید کرد و از خیرین و شهروندان خواست به جای نذر غذا و دادن احسان و خیرات با نذر کپسول به یاری بیماران بشتابند.

 

حجت‌الاسلام حافظ نیا گفت: این درست نیست که همشهری شما به خاطر نبود اکسیژن از دنیا برود و اکنون هنگام نشان دادن غیرت است.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا از عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انتقاد کرد و افزود: هنوز خیلی‌ها بیماری کرونا را باور ندارند.

 

وی با بیان‌اینکه از مردم و اصناف به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی گلایه داریم، تصریح‌کرد: عدم رعایت نکردن پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در تاکسی‌ها، اصناف، نانوایی‌ها و ... توسط مردم، تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان شهید بهشتی را به دنبال داشته است.

 

حجت‌الاسلام حافظ نیا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، خاطرنشان‌کرد: دولتمردان باید با الگو گرفتن از شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر به مردم خدمت کنند.

 

امام جمعه بندر آستارا افزود: دولت سیزدهم باید با رای بسیار خوبی که کابینه اش از مجلس گرفت، باید دولت کار و خدمت جهادی باشد.

 

وی بر برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم و کرونا توسط دولت تاکید کرد و گفت: دولت باید برای این مسائل تدبیر ویژه اندیشیده و آن را در اولویت قرار دهد.

 

حجت‌الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه دولت جدید باید دولت وفاق ملی باشد، اظهارکرد: ما نباید شاهد چند صدایی در دولت جدید باشیم و اختلافات کابینه دولت نباید به میان جامعه بیاید.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا در ادامه خطاب به اعضای دوره ششم شورای اسلامی این شهر گفت: جلسات شورا نباید به صورت لایو برگزار می‌شد و مردم شاهد دعوای برخی از اعضا باشند.

 

وی اختلاف نظر را کاملا طبیعی عنوان کرد و افزود: در داخل جامعه این موارد درز پیدا کند، در شان شورای یک شهر مرزی نیست و بین اعضا مشکلات باید حل شود.

 

حجت‌الاسلام حافظ نیا با بیان‌اینکه هیچ فردی حق نفوذ در بین هفت عضو شورا را ندارد، تصریح‌کرد: باید هویت شورا حفظ شود.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا به عدم همکاری برخی اعضای کابینه دولت گذشته با رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: در دولت گذشته میکروفن خبرنگار گرفته و پرت می‌شد و امیدواریم در دولت جدید شاهد همکاری تنگاتنگ دولت با رسانه‌ها و خبرنگاران باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم باید مدیران و استاندارانی لایق به سرکار بیایند، ادامه داد: امتداد موفقیت دولت در انتخاب استانداران جوان، انقلابی، جهادی و کار بلد است.

 

حجت‌الاسلام حافظ نیا اضافه‌کرد: نباید با سفارش و نفوذ فردی سر کار بیاید، دولت باید در انتخاب استانداران و فرمانداران به سه شاخص جوان، انقلابی و کاربلد توجه ویژه کند.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه در ادامه با اشار به اینکه نمی‌توان یک شهر مرزی را با سرپرست اداره کرد، افزود: تعيين و تکلیف سرپرستان فرمانداری و شهرداری بندر آستارا باید به سرعت مشخص شود و به‌زودی شاهد تصدی مسئولیت قطعی برای این سمت‌ها باشیم.

 

وی از صف های طویل نانوایی در آستارا انتقاد کرد و گفت: مشکل کمبود آرد و نان در شهرستان آستارا باید هرچه سریعتر برطرف شود و از متولیان امر درخواست رسیدگی جدی مسئله را داریم.

 

حجت‌الاسلام حافظ‌ نیا با انتقاد از قطعی‌های مکرر آب در آستارا، خاطرنشان‌کرد: هر بار با وعده یک مسئول مواجه شدیم و مشکل آب آستارا همچنان پابرجاست، این موضوع باید مورد رسیدگی جدی قرار گرفته و باید حل این مشکل را در آینده نزدیک شاهد باشیم.

 

 

کد خبر 1088700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha