بسیج یک نیروی عملگرا و میدانی است

مظفری با اشاره به اینکه نگاه ما به بسیج نباید نگاه تشریفاتی باشد، گفت: بسیج یک نیروی عملگرا و میدانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در آیین افتتاح اتاق دبیرخانه ستاد هماهنگی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در محل اداره کل ضمن تبریک هفته دولت و تسلیت ماه محرم گفت: نگاه ما به بسیج نباید یک نگاه تشریفاتی باشد ، باید به صورت عملی در این حوزه فعالیت داشت ، بسیج دارای فکر اندیشه عمل و نظر است و بسیج یک نیروی عملگرا و میدانی است .

 

حسن مظفری ضمن تقدیر از زحمات تمامی همکارانی که در حوزه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان مشغول به خدمت هستند، ابراز داشت: در سپاه استان افراد بسیار شایسته از جمله سردار کرمی را داریم که همواره کمک حال و پشتیبان آموزش و پرورش بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی، آموزش سخت تر شده است، ابراز داشت: از سپاه استان انتظار داریم مثل همیشه ما را در طرح های مختلف یاری نماید و دو نهاد مقدس آموزش و پرورش و سپاه همواره برای عموم مردم به صورت عام المنفعه مشغول به خدمت هستند .

 

مظفری همچنین با تاکید بر پررنگ‌تر شدن فعالیت های قرآنی در حوزه بسیج دانش آموزی خاطرنشان کرد: در حوزه اعتقادی، دینی و اخلاقی از ظرفیت سایر تشکل‌های دانش‌آموزی استفاده شود و همچنین در این امر نباید مباحث علمی فراموش گردد .

 

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار در سطح استان سه نفر از دانش آموزان استان رتبه برتر در کنکور سراسری را به دست آوردند، گفت: این یک افتخار بزرگ برای استان است و در کنار این عزیزان، 6 نفر از دانش‌آموزان استان نیز در مرحله کشوری المپیاد های علمی افتخار آفرینی کردند که حاصل تلاش معلمانی است که با روحیه بسیجی در این زمینه تلاش نموده اند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیش از  4 هزار  تبلت دانش آموزی در راستای گسترش عدالت آموزشی که  از تاکیدات مقام معظم رهبری بود اجرایی شد و در سطح کشور نیز در این زمینه صاحب رتبه اول هستیم و یکی از اولویت های کاری ما برای سال تحصیلی جدید نیز در این خصوص خواهد بود .

 

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان گفت :  تمامی کمیته ها با تمام تمام توان در حال پیگیری مقدمات برگزاری این کنگره عظیم هستند و زمان دقیق برگزاری این کنگره از سوی شورای سیاستگذاری اعلام خواهد شد .

 

ابوالفضل طهماسبی با اشاره به تدوین برنامه‌های بسیج دانش آموزی در ذیل سند تحول بنیادین ابراز داشت: این حرکت بسیار خوبی است و موجب انسجام در جارای فعالیت ها و برنامه های بسیج در سطح مدارس می شود .

 

وی با اشاره به توانمندسازی مربیان تصریح کرد: دو نهاد مقدس سپاه و آموزش و پرورش، باید برنامه ها بسیج دانش آموزی در سطح مدارس را رصد و نظارت نمایند و انتظار داریم این برنامه‌ها به صورت دانش آموز محور برگزار شود.

 

این مسئول ضمن تقدیر از آموزش و پرورش استان در اجرای برنامه های حوزه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان ابراز داشت: هر چقدر در حوزه آموزش و پرورش،  پیشگام و کمک حال باشیم باز کم است و آموزش و پرورش متعلق به همه ماست و  همه باید در ارتقاء آن تلاش و کوشش نماییم .

 

شایان ذکر است در این جلسه در خصوص طرح های مختلف حوزه بسیج دانش آموزی و کنگره شهدای ۳۵۳۵ استان زنجان بحث و گفتگو شد و اتاق دبیرخانه ستاد هماهنگی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در محل اداره کل افتتاح شد .

کد خبر 1088837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha