دستورالعمل پروتکل های بهداشتی مدارس تدوین می شود

محسن بیگی گفت:دستورالعمل مشترک بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور برای پروتکل های بهداشتی مدارس در حال تدوین است.

«محمد محسن‌بیگی» مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان درباره بازگشایی مدارس در مهر 1400 گفت: باید طبق مصوبه ستاد ملی کرونا عمل کرد. بازگشایی یا تعطیلی مدارس با مصوبه ستاد ملی کرونا عملی می شود.

 

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش افزود: هر زمان که شرایط بیماری  کرونا در کشور بهتر شود، آن زمان مدارس باز می شود.

 

وی  درباره پروتکل های بهداشتی مدارس بیان کرد: دستورالعمل مشترک بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت، درمان و آموزش  کشور در حال تدوین است. این دستورالعمل ملاک رعایت پروتکل های بهداشتی برای بازگشایی مدارس است.

 

امتحانات نهایی شهریورماه حضوری است

وی همچنین درباره امتحانات نهایی در شهریور ماه گفت: افرادی که نتوانسته اند در خرداد ماه 1400 نمره قبولی دریافت کنند تعداد 130 هزار نفر هستند و ما توانسته ایم مجوز برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری را در شهریور ماه از ستاد ملی کرونا دریافت کنیم.

 

وی با بیان اینکه امتحانات تا 31 شهریورماه 1400 ادامه دارد گفت: دستورالعمل رعایت پروتکل های بهداشتی به مدارس ابلاغ شده است.

 

کد خبر 1088933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha