«نذر نفس» برای کمک به بیماران نیازمند کرونایی راه اندازی شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آدینه گفت: «نذر نفس» برای کمک به بیماران نیازمند کرونایی به همت فعالان کانون های مساجد شهر هشتجین با هدف جمع آوری کمک های خیرین راه اندازی شد.

«شورانگیز نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: «نذر نفس» برای کمک به بیماران کرونا به همت فعالان کانون های مساجد شهر هشتجین با هدف جمع آوری کمک های خیرین راه اندازی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آدینه تصریح کرد: با کمک های جمع آوری شده اقدام به تهیه کپسول های اکسیژن و دستگاه های اکسیژن ساز خواهد شد تا بخشی از آلام بیماران کرونا از این طریق کاهش یابد.

 

وی ادامه داد: متاسفانه بیماران کرونایی نیازمند اکسیژن هستند و باید با تهیه این دستگاه ها اکسیژن بیماران خانواده های نیازمند و بی بضاعت را تامین کنیم.

 

نوروزی خاطر نشان کرد: از همه خیرین دعوت می شود تا در این نذر که به نیت شهدای کربلا تا دفاع مقدس راه اندازی شده، مشارکت کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آدینه افزود: امیدواریم با این حرکت خیرخواهانه بتوانیم نیازهای بیماران بی بضاعت کرونایی به اکسیژن را فراهم کنیم.

 

نوروزی اعلام داشت: روزهای سخت بیماری کرونا در استان و کشور در حال رقم خوردن هست و باید با کمک های نیکوکارانه از بیماران نیازمند حمایت و یاری کنیم.

 

کد خبر 1089009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha