۵ طرح تامین و توزیع برق در آستارا به بهره‌برداری رسید

در ششمین روز از هفته بزرگداشت دولت، پنج طرح تامین و توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۹۷۴ میلیون ریال در آستارا به بهره‌برداری رسید.

«سید سعید میرقربانی» در آیین بهره‌برداری از طرح‌های تامین و توزیع برق شهرستان آستارا به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: طرح‌های تامین و توزیع برق که در ششمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسیدند، شامل احداث ]ihv فیدر فشار متوسط از پست جدید الاحداث توزیع شهید نبی‌نیا به متراژ هزار و ۹۷۹ متر، تعویض ۲ هزار و ۸۰۳ متر شبکه فشار ضعیف هوایی مسی با کابل خود نگهدار، نصب دستگاه پست هوایی و نصب ترانس بود.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا افزود: برای بهره‌برداری از این طرح‌های تامین و توزیع برق، ۴۷ میلیارد و ۹۷۴ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

 

وی به اجرای طرح برق امید در بندر آستارا اشاره کرد و گفت: در قالب اجرای این طرح مشترکان به سه بخش کم‌مصرف، خوش‌مصرف و پرمصرف تقسیم شده‌اند.

 

میرقربانی تصریح‌کرد: مشترکانی که در ماه کمتر از ۸۰ کیلووات ساعت برق مصرف کنند از تخفیف صددرصدی بهره‌مند می‌شوند.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با اشاره به راه‌اندازی اپلکیشن برق من در صنعت برق کشور، اظهارکرد: هدف از ایجاد این بستر، حذف قبوض کاغذی و جلوگیری از مراجعات حضوری برای قرائت کنتور یا پرداخت قبوض در وضعیت پیش آمده از شیوع کووید ۱۹ است.

 

میرقربانی با بیان‌اینکه هزینه‌‌های نگهداری و توسعه شبکه برق از طریق فروش انرژی تامین می‌شود، خاطرنشان‌کرد: مشترکان با پرداخت به موقع صورتحساب مصرفی، تلاش‌گران عرصه توزیع برق را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

کد خبر 1089287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha