مشکلات کشور با همدلی مردم و مدیریت جهادی حل می شود/ مسئولیت در نظام اسلامی امانت است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه برخورداری از پایگاه مردمی از عوامل مهم و تأثیرگذار موفقیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، گفت: مشکلات کشور با همدلی مردم و مدیریت جهادی حل می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(۷ شهریور) در  جمع مسئولان استان به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر،  نمونه و الگوی صادقانه خدمت و مردم مداری  در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر زمان کمی را به عنوان خادم ملت مسئولیت داشتند اما در کمترین زمان، بیشترین خدمت را ارائه کردند و برای همین یاد و نامشان در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار بوده و خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول  عمر پربرکت خود، فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است، افزود: ترور شخصیت های برجسته و تأثیرگذار نظام نمونه ای از مظلومیت نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی است.

 

امام جمعه ایلام یادآور شد: ترور و به شهادت رساندن مسئولان و چهره های نظام، جنگ اقتصادی، فرهنگی و تبلیغات مسموم رسانه ای بر ضد ملت ایران در طول سال های سپری شده از عمر با برکت انقلاب اسلامی از جمله تلاش های دشمنان برای براندازی نظام مقدس اسلامی بوده است و این تلاش ها و خباثت های دشمنان همچنان ادامه دارد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه خصومت دشمنان با هزینه های گزاف نظام استکباری بی تردید ادامه خواهد داشت، یادآور شد: برخورداری از پایگاه مردمی از عوامل مهم و تأثیرگذار موفقیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و  ارتباط با خداوند و تلاش برای جلب و جذب هر چه بیشتر اعتماد مردم باید در اولویت کار مسئولان قرار بگیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی، مسئولان علاوه بر انجام وظایف خود باید در قبال دین مردم هم نقش آفرین باشند، گفت: مسئولان و زمامداران حکومت اسلامی باید خود را امانتدار مردم دانسته و با انجام متعهدانه رسالت و وظایف خود، به عنوان اسوه و الگوی مورد اعتماد و اطمینان برای مردم معرفی شوند.


 

امام جمعه ایلام در ادامه مشکلات و مسائل معیشتی مردم با همدلی و اتحاد مردم و مسئولان، اتکا به داخل و مدیریت جهادی قابل حل است، ابراز کرد: دشمنان در تلاش هستند با سوء استفاده از وضعیت جاری کشور، روحیه یأس و ناامیدی را به ملت ایران اسلامی تزریق کنند و  در این شرایط، مسئولان باید با احساس تکلیف و مدیریت جهادی در راستای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار  تصریح کرد: در شرایطی که نظام استکبار برای ضربه زدن به نظام اسلامی از تمام امکانات و اهرم های خود بهره می برد، واجب است که مسئولین و زمامداران با برخوردار از ارتباط موثر و واقعی با خدا، مردم داری، خدمت صادقانه و انقلابی، کسب پایگاه و پشتوانه مستحکم مردمی برای مقابله با جنگ های تبلیغاتی دشمنان و  رفع مشکلات مردم بیش از گذشته تلاش کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: برخی هدفی جز گرفتن پست در نظام ندارند و برای گرفتن مسئولیت دست و پا می زنند که این امر نشان دهنده نداشتن شناخت این افراد از تکلیف و مسئولیت واقعی در نظام اسلامی است.

 

 

کد خبر 1089314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha