۲۴ پروژه آموزشی و پرورشی در خراسان شمالی افتتاح شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: ۲۴ پروژه آموزشی و پرورشی به مناسبت هفته دولت در استان افتتاح شد که در این زمینه بیش از ۲۴۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

امین فلاح کوشکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد گفت: این تعداد پروژه آموزشی و پرورشی با زیربنای ۱۱ هزار و ۳۳۷ متر مربع در شهرستان های مختلف استان به بهره برداری رسیده است.

 


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی افزود  پروژه های هفته دولت شامل ۱۴ مدرسه با ۵۲ کلاس درس، اجرای چمن مصنوعی ۹ سالن ورزشی تمام شهرستانهای استان و یک باب خوابگاه آموزشی است.

 

وی با بیان اینکه از این تعداد ۶ پروژه معادل ۲۵ درصد کل پروژه ها با مشارکت خیران اجرا شده است؛ افزود: این پروژه های مشارکتی شامل آموزشگاه مسکن مهر شماره ۲ در شیروان، آموزشگاه روستای فرطان اسفراین، ساخت سه مدرسه در روستای بویاقلی، کاریز، و قزل در شهرستان مرزی راز و جرگلان و آموزشگاه روستای سلیمان آباد در فاروج است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی ادامه داد:  اعتبار این پروژه ها از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری، اعتبارات استانی و ملی و مشارکت خیرین مدرسه ساز تأمین شده است.

 


وی تصریح کرد: خوشبختانه جذب کمک های خیران مدرسه ساز در استان رو به افزایش است و در این زمینه انتظار می رود نیکوکاران کمک های خود را به ساخت مدرسه اختصاص دهند.

 

کد خبر 1089506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha