لزوم پرهیز اعضای شورای شهر از حزب گرایی

خسروی بر لزوم پرهیز از حزب گرایی و جناح گرایی توسط منتخبان مردم در شورای شهر بیرجند تاکید کرد و گفت: رکن سوم انقلاب «مردم» هستند که اگر نباشند بقیه نیز به اهداف خود نمی رسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» صبح امروز (۸ شهریور) در دیدار با اعضای شورای شهر بیرجند اظهار داشت: وجه مشترک نمایندگان شورای شهر و مجلس شورای اسلامی این است که منتخب «مردم» هستند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه «اخلاص» باید در کار همه ما منتخبان مردم باشد، افزود: از کتاب چهل حدیث امام خمینی (ره) نقل شده است که برای موفقیت در زندگی باید به چهار اصل مهم «مشارطه، مراقبه، محاسبه و معاتبه» پاییند باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه امام علی علیه‌السلام، هشت عامل را برای سقوط دولت‌ها عنوان کرده‌اند، گفت: یکی از این عوامل، «ضایع کردن مسائل اصلی و اختصاص دادن وقت خود به مسائل حاشیه‌ای» است که باید در شورای شهر به این مهم توجه جدی کرد.

 

خسروی بر لزوم پرهیز از حزب گرایی و جناح گرایی توسط منتخبان مردم در شورای شهر بیرجند تاکید کرد و گفت: به عنوان نماینده مردم باید وقت خود را به همه گروه‌ها و سلایق مختلف اختصاص دهیم و مشکلات آنها را به صورت ویژه پیگیری کنیم.

 

وی آموزه‌های دینی و رهبری را دو رکن مهم انقلاب اسلامی ایران ذکر کرد و افزود: رکن سوم انقلاب «مردم» هستند که اگر نباشند بقیه نیز به اهداف خود نمی رسند.

 

وی با تاکید بر اینکه درجه امید مردم به خاطر گرانی‌ها، کرونا و بی تدبیری‌ها پایین آمده است، خاطرنشان کرد: با هم افزایی و تعامل اعضای شورای شهر،‌ نمایندگان مجلس و مسئولان مشکلات مردم حل شود.

 

 

کد خبر 1089595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha