روند مطلوب واکسیناسیون کرونا در خرم آباد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد، با اعلام مراکز واکسیناسیون فعال، گفت: در مراکز واکسیناسیون کرونا خرم آباد هر سه نوع واکسن سینوفارم، برکت و آسترازنیکا وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « عباس آزادی» در سخنانی اظهار داشت: روند واکسیناسیون در شهرستان خرم آباد با برنامه ریزی صورت گرفته در دست اقدام است.

 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد لیست مراکز فعال واکسیناسیون کرونا در شهر "خرم آباد" برای روز سه شنبه نهم شهریورماه را اعلام کرد و افزود: امروز سالن دانشکده ی دندانپزشکی در دونوبت صبح و عصر برای دوز دوم مراجعین،  سالن ورزشی یادگار امام (ره)،خیر آباد،خیابان تمدن ،بالاتر از پارک شاپوری  درنوبت صبح وبرای دوز دوم این واکسن در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: سالن پادگان امام حسین(ع) در نوبت صبح  برای دوز دوم مراجعین،  دانشکده بهداشت و پیراپزشکی گلدشت شرقی در نوبت عصر برای دوز دوم مراجعین و مرکز درمانی شهید امیری(روبروی دفتر نماینده ولی فقیه در استان) نوبت صبح صرفا برای مراجعین ادارات و سالن ورزشی شهید بیرانوند(میدان دانشجو به طرف ساحلی) در نوبت صبح برای دوز دوم مراجعین در نظر گرفته شده است.

 

آزادی  ادامه داد:  مرکز جامع سلامت روستایی بیرانشهر در نوبت صبح برای دوز دوم مراجعین، مرکز جامع سلامت روستایی رازان در نوبت صبح  برای دوز دوم مراجعین، مرکز جامع سلامت روستایی دارایی:نوبت صبح برای دوز دوم مراجعین، مرکز جامع سلامت روستایی زاغه در  نوبت صبح  برای تزریق دوز دوم واکسن کرونا در نظر گرفته شده است.

 

وی اظهار کرد: در این مراکز هر سه نوع واکسن سینوفارم، برکت و آسترازنیکا صرفا برای دوز دوم مراجعین وجود دارد.

کد خبر 1089878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha