بیماران شناسایی شده کرونا در شیروان افزایش یافت

هاشمی گفت: بیماران شناسایی شده کرونا در این شهرستان در گروه سنی ۲۰-۰ افزایش بیشتری داشته است.

سیده معصومه هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان گفت: در هفته گذشته به طور متوسط ۱۳۳ بیمار در روز شناسایی شده اند که تعداد کل بیماران شناسایی شده این شهرستان نسبت به هفته قبل ۵ درصد کاهش داشته است.

 

رییس شبکه بهداشت و درمان شیروان خاطرنشان کرد: در هفته گذشته به طور متوسط روزانه ۳۶ بیمار در بیمارستان بستری شده اند که نسبت به هفته قبل افزیش داشته است و روزانه ۹۵ نفر با علائم مشکوک جهت نمونه گیری به مرکز منتخب شیروان مراجعه کردند که ۶۶ درصد تست های کرونا، ۷۷ درصد تست های بیماران بستری و ۵۵ درصد تست های بیماران سرپایی مثبت گزارش شده است.

 

هاشمی با بیان اینکه متأسفانه در هفته قبل تعداد فوت شده ها افزایش داشته و میانگین سنی فوت شده ها کاهش یافته است؛ اضافه کرد: اینک ۲۲۰ بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان هاشمی رفسنجانی شیروان بستری هستند که از این تعداد ۲۶ نفر در بخش مراقبت های ویژه بوده و حال عمومی مساعدی ندارند.

 

رییس شبکه بهداشت و درمان شیروان ضمن توصیه به پرهیز از تجمعات و استفاده از ماسک جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا تصریح کرد: در حال حاضر افراد بالای ۴۸ سال می توانند برای دریافت واکسن با مراجعه به سایت و ثبت نام به مراکز تجمیعی مراجعه کنند.

 

 

 

کد خبر 1089929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha