افزایش ایتام تحت پوشش مسجد شفایحائیان در محرم حسینی/ اختصاص هزینه اطعام عزاداران به کمک مومنانه

حجت‌الاسلام والمسلمین کبریایی گفت: هشت یتیم در محرم امسال تحت پوشش خیریه مسجد شفایحائیان قرار گرفتند و بدین ترتیب تعداد ایتام تحت پوشش این مسجد به ۹۵ نفر رسید.

حجت الاسلام والمسلمین «اسدالله کبریایی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم عزاداری شهادت امام حسین (ع) در دهه سوم محرم، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام احمد حیدری و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد شفایحائیان برگزار می شود، اظهار کرد: هزینه اطعام عزاداران حسینی در طول ماه های محرم و صفر به تهیه بسته های معیشتی اختصاص یافته است.

 

امام جماعت مسجد شفایحائیان (واقع در تهران، خیابان مجاهدین اسلام) افزود: کار جمع آوری کمک های مردمی برای تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیز در این مسجد با وجود برگزاری مراسم عزاداری، به صورت مستمر صورت می گیرد و امیدواریم پس از ماه صفر سه مجموعه جهیزیه به دست نیازمندان برسد.

 

وی با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی برای دستگیری از ایتام و معلولان در مسجد شفایحائیان در محرم امسال نیز ادامه یافت، اضافه کرد: هشت یتیم در محرم امسال تحت پوشش خیریه مسجد شفایحائیان قرار گرفتند و به این صورت تعداد ایتام تحت پوشش در این مسجد به 95 نفر رسید. همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ دو نفر از فعالان این مسجد کار جمع آوری کمک های مردمی برای خدمت به ایتام و معلولان را انجام می دهند.

 

کبریایی خاطرنشان کرد: طی چهار سال اخیر خیریه و بسیجیان مسجد شفایحائیان در اقدامی نو تصمیم گرفتند افراد معول را نیز تحت پوشش قرار دهند که در همین راستا تاکنون دوازده معلول را مورد حمایت مادی و معنوی خود قرار داده اند.

کد خبر 1089983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha