افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۱ پروژه در حوزه راهداری به مناسبت هفته دولت

میقانی گفت: ۷۱ پروژه در حوزه‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان به مناسبت هفته‌ دولت در استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، «مهدی میقانی» گفت: بهره‌برداری از 24 پروژه احداث و بازسازی ابنیه فنی راه‌ها و محورهای مواصلاتی گلستان از مهمترین پروژه‌های این ایام است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: در راستای نگهداری از شریان‌های اصلی و فرعی استان، افتتاح و کلنگ‌زنی 17 پروژه بهسازی و روکش راه‌های شریانی و اصلی از دیگر پروژه های هفته دولت امسال است.

 

وی تصریح کرد: در حوزه ایمنی راه‌ها 12 پروژه با اعتباری بالغ بر 277 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است که شامل روشنایی راه‌ها، احداث پل عابر پیاده و افتتاح مجتمع خدماتی بین جاده‌ای است.

 

میقانی ادامه داد: تعریض باند جنوبی محور آق قلا به بندرترکمن و احداث پل نیرو در گالیکش از شاخص‌ترین اقدامات معاونت راهداری در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان است که در هفته‌ی دولت اجرا شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: در حوزه ی راه‌های روستایی نیز12 پروژه با اعتباری بالغ بر 412 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: از این تعداد 9 پروژه متعلق به افتتاح راه‌های روستایی و اجرای آسفالت است و 3 مورد کلنگ‌زنی در این حوزه صورت گرفته‌است.

 

میقانی همچنین از کلنگ‌زنی نصب 6 دوربین نظارت تصویری در سطح استان خبر داد و افزود: تجهیزات این دوربین های نظارتی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال خریداری شده و در آینده ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

 

 

کد خبر 1090027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha