آسمان شرق کشور در اشراف کامل پدافند هوایی/ اجازه خودنمایی به ریزترین پرنده‌ها را هم نمی‌دهیم

امیر سرتیپ دوم ستاد پرویز با اشاره به اینکه امروز پدافند هوایی در زمینه تکنولوژی در دنیا کم‌نظیر است، گفت: در بحث منطقه پدافند هوایی شرق که بزرگ‌ترین منطقه پدافند هوایی کشور است، به صورت ۲۴ ساعت آسمان کشور را رصد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، امیر سرتیپ دوم ستاد «ارسلان پرویز» امروز(9 شهریور) در آیین افتتاح پروژه های عمرانی منطقه پدافند هوایی شرق کشور که با حضور نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس برگزار شد، اظهار داشت: پدافند هوایی کشور امروز در همه عرصه‌ها به پیشرفت‌های شگرفی دست یافته است.

 

وی با بیان اینکه پدافند هوایی کشور با استقلال و تکیه‌بر توانمندی داخل، بروزترین تجهیزات مورد نیاز دفاعی کشور را ساخته‌است، گفت: کشف، شناسایی، رهگیری و در صورت نیاز درگیری و انهدام؛ چهار محور مهم پدافند است که لحظه به لحظه آن‌ها را رصد می‌کند.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور با اشاره به اینکه امروز در حوزه راداری، سامانه‌های زمین‌به‌هوا، موشکی و سایر تجهیزات مورد نیاز پدافند تمامی تجهیزات به دست جوانان غیور و توانمند کشور ساخته شده است، افزود: پدافند هوایی توانسته با تکیه بر توان داخل به بروزترین تجهیزات پیشرفته دنیا دست پیدا کند.

 

امیر سرتیپ دوم ستاد پرویز با بیان اینکه امروز پدافند هوایی در زمینه تکنولوژی در دنیا کم‌نظیر است، گفت: در بحث منطقه پدافند هوایی شرق که بزرگ‌ترین منطقه پدافند هوایی کشور است، به صورت 24 ساعته آسمان کشور را رصد می‌کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه امروز حفظ اقتدار ملی و امنیت پایدار وظیفه ما است، تا مثل همیشه دشمنان قسم‌خورده کشور را مایوس کنیم، ادامه داد: در عرصه نظامی اگر دشمن دچار توهم تجاوز شود امنیتی برای آن‌ها نخواهد ماند و سیلی محکمی از جایی‌که فکرش را نمی‌کنند خواهند خورد و پایان خروج از بحران دست آن‌ها نخواهد.

 

امیر سرتیپ دوم ستاد پرویز خاطرنشان کرد: اجازه نمی‌دهیم ریزترین پرنده‌ها حتی نگاه کوتاهی به کشور داشته باشند.

 

 

 

کد خبر 1090096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha