فعالیت ضد کرونایی از توزیع کمک های مومنانه معیشتی و بیمارستانی تا طراحی نرم افزار مراقبت از بیمار

سردار مسلمی از طراحی نرم افزار مراقبت از راه دور از بیماران کرونایی در قرنطینه خانگی به همت بسیجیان سپاه کربلا خبر داد و گفت: این نرم افزار با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران با هدف رفع نیازهای بیماران کرونایی در دوران قرنطینه ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، سردار «سیاوش مسلمی» امروز (۹شهریور)در نشست با اعضای قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در دفتر نماینده ولی فقیه درمازندران، اظهار کرد: این قرارگاه در بحث کمک مومنانه اقدامات موثری انجام داده است که حاصل هم‌افزایی با سایر دستگاه‌ها است.

 

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امروز اعتبار و شهرت کشور را مدیون شهدا هستیم، افزود: شناسایی نیازمندان واقعی و تامین بسته معیشتی از جمله فعالیت‌های این قرارگاه است، در شهرستان‌ها نیز شاهد وفاق و تعامل بالایی بودیم.

سردار مسلمی تصریح کرد: از اسفند ماه ۱۳۹۸ تا پایان ۱۳۹۹، هزار و ۳۴۳ سری جهزیه با صرف هزینه ۳۳ میلیارد تومان، اهدای بسته معیشتی در حدود ۷۷۷ هزار و ۵۹۸ بسته با صرف ۲۳۴ میلیارد تومان، در بحث اهدای پوشاک، لوازم‌التحریر، تبلت، لوازم کمک آموزشی، کارت هدیه، طعام و گوشت قربانی با صرف ۵۶ میلیارد تومان به نیازمندان اهدا شد، در مجموع، ۳۲۳ میلیارد تومان مجموع کمک‌های جمع‌آوری شده از خیرین و مردم بود.

 

وی گفت: در سال ۱۳۹۹ با استفاده از ظرفیت خیرین و نهادهای نظارتی، بحث پیشگیری از شیوع کرونا کمک با صرف ۱۱۷ میلیارد تومان در بحث خرید انواع لوازم پیشگیرانه بیمارستانی، ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده صرف شد، به‌کارگیری نیروهای جهادی و  انجام تست غربالگری صورت گرفت، در بحث خرید لوازم مورد نیاز بیمارستان‌ها جمعا به مبلغ ۴۴۰ میلیون تومان هزینه شد.

 

سردار مسلمی عنوان کرد: از آغاز ۱۴۰۰ تاکنون، یک میلیارد تومان جمع آوری کمک های مردمی را داشتیم که صرف انجام رزمایش مومنانه در بحث پیشگیری کرونا سه میلیارد تومان هزینه شد، در این دوره بحث اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان را خواهیم داشت، البته اهدا و توزیع با نظارت صورت می‌گیرد.

 

وی گفت: طراحی و اجرای نرم‌افزار با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اقدام تازه‌ای برای کمک به بیماران کرونایی است، به این صورت که کسی که پیامک تست مثبت را دریافت می‌کند لینکی از سایت ما برایش ارسال می‌شود چنانچه نیازمندی خاصی در هر حوزه‌ای دارد با مراجعه به سایت به اطلاع ما می‌رسد و نیروها از نزدیک‌ترین پایگاه مقاومت اعزام خواهند شد تا مردم کمتر از منازل خارج شوند.

 

سردار مسلمی اذعان کرد: همه این اقدامات با همکاری گروه‌های جهادی شکل می‌گیرد، ضمن اینکه شاهد هم‌افزایی با سایر نهادها هستیم، گرچه وضعیت استان رو به بهبودی رفته ولی ما همیشه آماده هستیم تا مانع از شدت گرفتن این ویروس باشیم.

کد خبر 1090107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha