محصور کردن بسیج در جناح ها، خطا و اظهار نظر غیرواقعی درباره آن جفا به انقلاب است

زینی وند گفت: درباره بسیج درست اظهار نظر کنیم که غیر از این به بسیج و انقلاب جفا کرده ایم و بسیج را جان خود بدانیم خطا از ما است اگر بسیج را در جناح ها محصور کنیم و آیندگان ما را از این بابت نخواهند بخشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی زینی وند، چهارشنبه(۱۰ شهریور) به مناسبت روز بسیج ادارات در ارتباط ویدیوکنفرانس با بسیج ادارات استان ساختارهای قوام بخش نظام جمهوری اسلامی ایران را مورد توجه قرار داد و گفت: این ساحتارها از 40 سال پیش شکل گرفته که بحشی از آنها به واسطه اقدامات هوشمندی امام راحل بود.

 

استاندار کرمان با بیان اینکه بسیج یکی از ساختارهای شگرف انقلاب اسلامی است و نیروی عظیم مردمی در قالب بسیج جنگ را اداره کرد؛ افزود: در حالیکه در سطح دنیا همه امور را به مردم واگذار می کنند اما امر جنگ و دفاع را به مردم واگذار نمی کنند اما در جمهوری اسلامی دفاع و امنیت به مردم واگذار شد و در بحبوحه جنگ، کشور در حال چند تکه شدن بود که ساختار بسیج با این موضوع مقابله کرد.

 

 

وی ادامه داد: سپاه ثارالله، سردار سلیمانی را پرورش داد و سردار سلیمانی، سپاه ثارالله را مشهور کرد و وقتی جنگ رو به اتمام بود این نگاه وجود داشت که با این همه امکانات و تجربه، بسیج و سپاه در پادگان ها کارهای نظامی بکنند اما دیدگاه ساختارساز سپاه و بسیج را به کارهای صرفاً نظامی محصور نکرد.

 

 

زینی وند خاطرنشان کرذ: 20 سال می خواهند ساختارسازی و حکومت سازی بکنند و این یک افتضاح تاریخی است و در این 20 سال مردم را کشتند و خواستند عراق و افغانستان را مدل سازی کنند تا مردم کشورهای دیگر بگویند بیایید به کشور ما؛ در عراق هم اگر ایران نبود تکه پاره بود.

 

 

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه اگر هویت را از جوانان بگیریم چیزی از آنها باقی نمی ماند و روحیه خود را می بازند؛ تصریرح کرد: بسیج ادارات یادآور ارکان هویتی جمهوری اسلامی است و استقلال، آزادی و ... مؤلفه های بسیج هستند.

 

 

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه بسیج نباید وارد مسائل سیاسی شود و باید نگاه به سردار سلیمانی داشته باشد که همه حزب ها و افکار، سردار سلیمانی را قبول دارند؛ بیان کرد: بسیج هم باید چنین ویژگی های داشته باشد و نیز
مردم یاری از اولین ویژگی های بسیج است.

 

 

وی با بیان اینکه بسیج در حوزه امنیت سازی هم درخشیده است و اگر الگوی امنیت ساز بسیج نبود امروز نه سوریه و نه عراقی وجود نداشت؛ تصریح کرد: سردار سلیمانی پرورش یافته بسیج است و واقعاً حق این است که ما درباره بسیج درست اظهار نظر کنیم که غیر از این به بسیج و انقلاب جفا کرده ایم و بسیج را جان خود بدانیم خطا از ما است اگر بسیج را در جناح ها محصور کنیم و آیندگان ما را از این بابت نخواهند بخشید.

کد خبر 1090276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha