کلاس های قرآنی کانون «یاس مدینه» جوانان را به مسجد جذب کرده است

حجت الاسلام فرامرزی گفت: برگزاری کلاس های آموزشی قرآن کریم توسط کانون فرهنگی هنری «یاس مدینه» نوجوانان و جوانان زیادی را جذب مسجد انصارالحسین (ع) روستای منج کرده است.

حجت الاسلام «هدایت فرامرزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: برگزاری کلاس های آموزشی قرآن کریم توسط کانون فرهنگی هنری «یاس مدینه» نوجوانان و جوانان زیادی را جذب مسجد انصارالحسین (ع) روستای منج کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «یاس مدینه» مسجد انصارالحسین (ع) روستای منج از شهرستان لردگان ادامه داد: برگزاری کلاس های آموزشی قرآن کریم با حضور اساتید مجرب جذب جوانان به مساجد را افزایش داده است.

 

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ قرآنی بین جوانان و نوجوانان یکی از اهداف برگزاری کلاس های آموزشی قرآن در کانون فرهنگی هنری «یاس مدینه» مسجد انصارالحسین (ع) روستای منج است.

 

حجت الاسلام فرامرزی قرآن را باعث روشن شدن دل ها و افکار عنوان کرد و گفت: گرایش به سمت قرآن بسیار از مشکلات مردم را برطرف می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «یاس مدینه» مسجد انصارالحسین (ع) روستای منج از شهرستان لردگان ادامه داد: روخوانی و روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، حفظ، تجوید و مفاهیم از رشته های است که توسط اساتید برجسته قرآنی در مسجد انصارالحسین (ع) روستای منج برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: کتاب قرآن کریم کتاب آسمانی مسلمانان است که باید در ترویج فرهنگ قرائت این کتاب آسمانی همت بیشتری شود که در این کانون نیز جزو اولویت های مهم در برنامه های اوقات فراغت است.

 

حجت الاسلام فرامرزی یادآور شد: به دلیل شیوع بیماری کرونا مسائل بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در دوره های آموزشی قرآن کریم به صورت کامل رعایت می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «یاس مدینه» خاطرنشان کرد: فعالیت های این کانون با هدف جذب نوجوانان و جوانان به مساجد صورت می گیرد و در دوران کرونایی نیز تلاش می کنیم این پیوند پایدار باشد.

 

کد خبر 1090302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha