۲۰۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در کردستان توزیع شده است

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: در راستای اجرای کمک‌های مومنانه در استان تاکنون ۲۰۰ هزار بسیته معیشتی و بهداشتی در استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، علی اصغر عزیزی‌فر مسئول بسیج سازندگی استان کردستان در نشست کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان کردستان، ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اجرای پویش همکلاسی مهربان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در استان برگزار شد، گزارشی از برگزاری کمک های مومنانه در سطح استان ارائه و اظهار کرد: تاکنون 200 هزار بسته معیشتی و بهداشتی توزیع شده است.

 

وی با اشاره به اینکه از این بسته‌های معیشتی به خانواده‌های دارای دانش‌آموز نیز اهدا شده است، افزود: 150 هزار نفر از خانواده‌هایی که دارای دانش‌آموزان بوده‌اند از این کمک‌ها بهره‌مند شده‌اند.

 

مسئول بسیج سازندگی استان کردستان یادآور شد: در سال گذشته تعداد چهار هزار بسته شامل لوازم التحریر ، 800 دستگاه گوشی و تبلت، کفش و لباس و سایر ملزومات در بین دانش‌آموزان محروم و تحت پوشش توزیع شده است.

 

عزیزی‌فربا بیان اینکه در اجرای پشتیبانی طرح هجرت اعتبار دهان شیرینه دانش‌آموزان شرکت کننده نیز تامین شده است، گفت: تلاش می‌شود در کمک مومنانه امسال و پویش همکلاسی مهربان، بسته‌های مورد نیاز دانش‌آموزان نیازمند جمع آوری و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید با همکاری آموزش و پرورش توزیع شود.

 

مومنی مسئول بسیج فرهنگیان استان نیز در این نشست از تشکیل 64 گروه جهادی با مشارکت فرهنگیان بسیجی خبر داد و گفت: با همکاری این معلمان در تابستان ، دانش آموزان محروم روستایی و بازمانده از تحصیل و نیازمند تلاش، تحت پوشش قرار گرفتند.     

کد خبر 1090323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha