کوتاهی برخی از دستگاه های اجرایی در اجرای امر به معروف و نهی از منکر

سردار قاسمی گفت: برخی از دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی در جهت اجرای امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی و سهل انگاری می کنند در صورتی که در جلسات بسیاری وظایف آنان ابلاغ و شرح شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی قاسمی» امروز (11 شهریور) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: شورای عالی انقلاب فرهنگی برای 26 دستگاه اجرایی وظایفی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر مصوب کرده است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: برخی از دستگاه ها وظایف خود را در این زمینه به خوبی انجام می دهند و با توجه به اینکه وظایف برای دستگاه ها شرح شده است اما برخی از دستگاه ها در این زمینه کوتاهی و یا سهل انگاری دارند.

 

وی ادامه داد: جلسات مختلفی برای شرح وظایف دستگاه ها در زمینه اجرای امر به معروف و نهی از منکر طی چند سال اخیر برگزار شده است و به دستگاه ها این وظایف ابلاغ شده است اما برخی از دستگاه ترک فعل و عدم اجرای این موضوع دارند.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی در ادامه گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی استان تعامل و همکاری خوبی و شایسته ای با ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جهت اجرای این 2 فریضه مهم داشته اند.

 

قاسمی در پایان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین مرکز وکلا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان عنوان داشت: با توجه به اینکه در ماه امر به معروف و نهی از منکر قرار داریم امیدواریم این تفاهم نامه در راستای اجرای این طرح به نحو عالی جهت مقابله با ناهنجاری ها ی تحمیل شده اجرا شود و شاهد یک جامعه سالم در خراسان جنوبی باشیم.

 

 

 

کد خبر 1090548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha